رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

بررسی سرویس معامله تعهدی صرافی تبدیل / امکان کسب سود سه‌برابری حتی در ریزش بازار

امکان دریافت سود در بازار نزولی جزو جدانشدنی بازارهای مالی است که با استفاده از معامله تعهدی یا Margin Trading ممکن می‌شود؛ ابزاری که در بین معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال محبوبیت بالایی دارد و با استفاده از آن می‌توان حاشیه سود را افزایش داد، مدیریت ریسک را بهبود بخشید و در ریزش بازار هم سود را تجربه کرد. صرافی ارز دیجیتال تبدیل به معرفی سرویس معامله تعهدی امکانی را ایجاد کرده است که علاوه‌ بر امکان افزایش سه‌برابری سود در بازارهای صعودی، حتی در زمان ریزش بازار نیز با کمک آن می‌توان تا سه‌برابر سود به‌دست آورد.


ابزار اهرم در معامله تعهدی صرافی تبدیل


به گزارش روابط عمومی صرافی تبدیل، داشتن سرمایه بیشتر در بازارهای معاملاتی نقش تعیین‌کننده‌ای در حاشیه سود دارد. با این حال اگر بتوان با سرمایه‌گذاری کمتر، معاملاتی با ارزش بیشتر انجام داد، می‌توان سود بیشتری را در زمان کمتری به‌دست آورد؛ این در واقع قابلیتی است که در بازارهای مالی با استفاده از ابزاری به نام اهرم در معامله تعهدی وجود دارد و با استفاده از اهرم در معاملات می‌توان بازدهی معاملات را افزایش داد؛ برای مثال با استفاده از اهرم در معامله تعهدی صرافی تبدیل، می‌توان تا سه‌برابر بیشتر سود به‌ دست آورد. مزیت دیگر استفاده از ضریب، کاهش وابستگی معامله‌گران به استفاده از کل سرمایه شخصی یا مالی در ازای امکان دریافت سود بیشتر است.

بررسی سرویس معامله تعهدی صرافی تبدیل / امکان کسب سود سه‌برابری حتی در ریزش بازار

خلق ثروت، انباشت سرمایه یا افزایش درآمد، ازجمله جذابیت‌های بازار معاملات ارزهای دیجیتال است. نبود سرمایه کافی در بازارهای معاملاتی می‌تواند باعث ازدست‌رفتن فرصت‌های زیادی شود. یا در صورت ریزش قیمت‌ها، شاید به نظر برسد باید تا بهبود شرایط و روشن‌شدن کندل‌های سبز روی نمودار منتظر ماند. اما این تصورات تنها مربوط به معاملات اسپات است. معاملاتی که تنها شامل خریدوفروش جفت‌ارزها می‌شود و در صورتی که معامله‌گر افت قیمت را پیش‌بینی کند، فرصتی را پیش روی خود برای کسب سود نمی‌بیند یا برای دریافت سود بیشتر در روندهای صعودی بازار، باید با بخش قابل توجهی از دارایی خود وارد معامله شود و ریسک بیشتری را متحمل شود.

در معامله تعهدی یا Margin Trading ماجرا متفاوت است. در این حالت فارغ از میزان سرمایه هر کاربر، امکان استفاده از اهرم یا ضریب وجود دارد. استفاده از ضریب به معنای قرض گرفتن است؛ موضوعی که بدون افزایش سرمایه می‌تواند حاشیه سود را تا حد قابل توجهی افزایش دهد.

در حقیقت با استفاده از ضریب می‌توان معاملاتی با ارزش بیشتر در ازای سرمایه‌گذاری کمتر انجام داد. همچنین در صورت ریزشی شدن بازار رمزارز می‌توان با قرض گرفتن از صرافی، قبل از افت قیمت‌ها دارایی مد نظر را فروخت و بعد از افت قیمت دوباره اقدام به خرید کرد که اصطلاحاً به آن معاملات short گفته می‌شود؛ که در این حال بعد از برگشت میزان قرض‌گرفته‌شده، ما‌به‌التفاوت، سرمایه و سود کاربر است.


جلوگیری از لیکویید شدن با کمک معامله تعهدی در تبدیل


با استفاده از معامله تعهدی کاربران می‌توانند با سرمایه صرافی وارد معامله شوند و با توجه به ضریب استفاده‌شده، حاشیه سود خود را افزایش دهند. در صورتی که بازار برخلاف پیش‌بینی‌های کاربر پیش رود، قبل از کاهش ارزش معامله به وجه تضمین کاربر، صرافی اقدام به نقدکردن دارایی قرارداده‌شده به عنوان وجه تضمین می‌کند که اصطلاحاً به آن لیکویید شدن گفته می‌شود.

به همین ترتیب می‌توان گفت داشتن اهرم و امکان انجام معاملات short دو ویژگی اصلی معامله تعهدی به حساب می‌آیند. دو ویژگی‌ای که می‌تواند برای غلبه بر موانعی که شما را از موفقیت بیشتر باز می‌دارد، استفاده شود و بازدهی سرمایه را افزایش دهد. «تبدیل» یکی از صرافی‌های ایرانی است که امکان انجام معاملات تعهدی را با استفاده از این دو ویژگی برای کاربران فراهم کرده که می‌توان با استفاده از آن تا سه‌برابر سود بیشتری از معاملات بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال به‌ دست آورد.


چطور از معاملات تعهدی تبدیل استفاده کنیم؟


برای استفاده از معاملات تعهدی صرافی تبدیل، کاربران می‌توانند در بخش «کیف‌ پول» اپلیکیشن ارز دیجیتال تبدیل برای فعال‌سازی اقدام کنند. در این مرحله برای فعال‌سازی باید به سؤالات پرسشنامه ارزیابی ریسک پاسخ درست بدهند و بعد از این مراحل می‌توانند از طریق بخش «معامله» به بازارهای تعهدی تبدیل دسترسی پیدا کنند.

صرافی تبدیل در حال حاضر شامل ۱۱ بازار فعال برای معاملات تعهدی است که انجام معاملات در این بازارها تا اهرم سه پشتیبانی می‌شود. به این معنی که کاربران می‌توانند تا سه‌برابر موجود کیف پول مارجین خود معامله کنند و حاشیه سود معاملات خود را تا سه‌برابر افزایش دهند.

در صرافی تبدیل معاملات تعهدی از نوع معاملات ایزوله هستند. به این معنی که برای انجام معاملات تعهدی، کاربر میزان دارایی مورد نظر خود را به کیف پول مارجین منتقل می‌کند و در صورت لیکویید شدن، تنها دارایی موجود در کیف پول مارجین تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

در نهایت اینکه انباشت سرمایه از رشد مرکب سرمایه شخصی و مالی در طول زمان ناشی می‌شود. استفاده از ضریب امکان شتاب‌دهی به روند رشد سرمایه را با استفاده از منابع دیگران فراهم می‌کند. استفاده از این منابع تفاوتی است که بازی را تغییر می‌دهد. در حقیقت ضریب در معاملات باعث می‌شود زمان و منابع کمتری در ازای خلق ارزش بیشتر مصرف شود و با رهایی از محدودیت‌های مالی، شتاب بیشتری به انباشت سرمایه و درآمد خود بدهید.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/uo7p
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.