رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

SEC برای اظهار نظر در مورد ETFهای اسپات اتریوم فراخوان می‌دهد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، دوره‌های اظهار نظر را برای برنامه‌های ETF گری‌اسکیل، فیدلیتی و Bitwise باز کرده است.

اخیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده دریچه‌ای را برای اظهار نظر در مورد سه پیشنهاد صندوق قابل معامله در بورس اتر (ETF) باز کرده است. بر اساس اعلامیه‌های منتشر شده در روز سه‌شنبه توسط این آژانس “برای درخواست نظر در مورد تغییر قانون پیشنهادی از افراد علاقه‌مند”، پیشنهادهای ETF مرتبط با گری‌اسکیل، فیدلیتی و Bitwise در یک دوره سه هفته‌ای برای اظهار نظر قرار خواهند گرفت.

علی‌رغم افزایش امیدها پس از تایید ETFهای اسپات بیت‌کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در ژانویه، تحلیلگران این صنعت نسبت به این که رگولاتور با محصولاتی که اتریوم (ETH) را ردیابی می‌کنند دنبال کند، کمتر خوشبین شده‌اند.

این کمیسیون تحت فشار قرار گرفته بود تا مخالفت قبلی خود با برنامه‌های بیت‌کوین را پس از از دست دادن فرصت در یک مناقشه دادگاه با گری‌اسکیل کنار بگذارد و مقامات SEC استدلال کرده بودند که تایید آنها از ETFهای بیت‌کوین برای سایر توکن‌ها اعمال نمی‌شود.

گری گنسلر، رئیس SEC در ژانویه گفته بود که تصویب ETFهای بیت‌کوین نباید «نشانه‌ای در مورد دیدگاه‌های این کمیسیون در مورد وضعیت سایر دارایی‌های رمزنگاری تحت قوانین فدرال اوراق بهادار باشد».

ورود ETFهای پایدار (BTC) به طور چشمگیری سرمایه‌گذاری در آن کوین را تقویت کرد. اگر این آژانس به تاییدیه‌های مشابه برسد، می‌توان نتیجه مشابهی را برای اتریوم انتظار داشت. با این حال، گزارش شده است که SEC در حال بررسی است که آیا اتریوم باید به عنوان یک اوراق بهادار طبقه‌بندی شود یا خیر، که آن را در یک پایه قانونی متفاوت از بیت‌کوین قرار می‌دهد.

لازم است اشاره شود که 23 می آخرین مهلت برای تصمیم‌گیری نهایی کمیسیون بورس و اوارق بهادار ایالات متحده در مورد برخی از برنامه‌های ETF است.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/ujiu
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.