رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

برنامه و اهداف یک صرافی رمزارزی برای سال جاری / چشم‌انداز مدیرعامل کوین‌بیس از آینده کریپتوکارنسی

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین‌بیس، چشم‌انداز خود را برای صنعت کریپتو و گزارش از صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین (ETF) صرافی خود را در بازه زمانی سه‌ماهه به اشتراک گذاشت. او بیان کرد: «ما همیشه گفته‌ایم که ETF‌ها برای کوین‌بیس یک بازی برد – برد خواهند بود و با شروع آن روی پلتفرم خود این نتیجه را مشاهده کردیم.»

کوین‌بیس در راستای آمادگی برای راه‌اندازی گسترده ETF‌های ارز دیجیتال، موفق به کسب هشت مورد از ۱۱ قرارداد نگهداری بیت‌کوین برای ناشران شده و در حال حاضر حدود ۹۰ درصد از دارایی‌های ۳۶ میلیارددلاری بیت‌کوین ETF را در اختیار دارد.

مدیرعامل کوین‌بیس درباره ETFها می‌گوید که در کل صنعت شاهد بیش از چهار میلیارد دلار ورودی خالص به صندوق‌های بیت‌کوین ETF بوده‌ایم و این صندوق‌ها در حال شکستن رکوردها هستند. سرعت رشد بیت‌کوین ETF بسیار بیشتر از صندوق‌های مشابه طلا بوده و این تازه شروع کار است. به‌زودی شاهد درخواست‌هایی برای ایجاد ETF‌های اتریوم خواهیم بود.
برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین‌بیس، موارد زیر را به‌عنوان «اولویت‌های اصلی» این شرکت برای سال جاری بیان کرد:

  • افزایش درآمد: به‌خصوص بزرگ کردن دو جریان درآمدی اصلی یعنی کارمزد معاملات و استیبل‌کوین‌ها.
  • افزایش سودمندی ارزهای دیجیتال: با تمرکز بر کاربردهای عملی این دارایی‌ها.
  • روشن‌سازی مقررات صنعت: تلاش برای ایجاد قوانین واضح و مشخص برای حوزه ارزهای دیجیتال.

آرمسترانگ همچنین با تأکید بر پذیرش ارزهای دیجیتال توسط مؤسسات مختلف، دلایل این خوشبینی خود به اکوسیستم رمزارزی را موارد زیر اعلام می‌کند.

  • نگهداری ارزهای دیجیتال به‌عنوان یک استاندارد: آرمسترانگ معتقد است هر مؤسسه‌ای شروع به نگهداری ارزهای دیجیتال به‌عنوان بخشی از سبد سرمایه‌گذاری خود خواهد کرد.
  • پذیرش گسترده در سیستم مالی: به نظر او سیستم مالی به طور رسمی در حال پذیرش ارزهای دیجیتال است و کوین‌بیس شریک قابل اعتمادی برای این مسیر است.
  • تأثیر مثبت ETFها: آرمسترانگ تأکید می‌کند که تاکنون تأثیری بر سود خود از طریق رقابت‌های داخلی (cannibalization) از طرف ETFها ندیده و حضور آنها را کاملاً مثبت ارزیابی می‌کند.
  • گسترش کاربردهای ارزهای دیجیتال: ورود بیشتر مؤسسات به این حوزه نه‌تنها از طریق ETFها، بلکه به روش‌های دیگر نیز باعث افزایش کاربردهای ارزهای دیجیتال و در نهایت تقویت اقتصاد جهانی خواهد شد.

کوین‌بیس پیش‌بینی می‌کند که تقاضا برای ETFهای ارز دیجیتال به طور چشمگیری افزایش یابد و این مسئله منجر به ورود سرمایه‌های جدید به این بازار شود. همچنین به نظر می‌رسد کوین‌بیس خود را برای ایفای نقش کلیدی در این زمینه آماده کرده است.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/1al7
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.