رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

به اشتراک‌گذاری تجربیات معامله‌گری / سومین دورهمی مارکت‌گپ برگزار شد

سومین دورهمی تخصصی ترید و سرمایه‌گذاری مارکت‌گپ روز گذشته (۱۷ بهمن) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شد. در این دورهمی که فعالان این حوزه از بازارهای مختلف از جمله کریپتوکارنسی، بورس ایران، فارکس و بورس جهانی حضور داشتند، به مباحث مختلفی پرداخته شد.

در بخش اول این گردهمایی گفت‌وگوی علمی با موضوع روانشناسی ترید (تأثیر سوگیری‌های ذهنی و مدیریت آن در معامله‌گری) بررسی شد. همچنین مباحثی مانند شبکه‌سازی، آپدیت، تکنیکال و فاندامنتال از بازارهای مالی کریپتوکارنسی، فارکس، بورس و به‌طور کلی شاخص‌های اقتصادی مورد بحث قرار گرفت.

سخنرانان این پنل، رضا کاشف، کارشناس اقتصادی؛ نرگس مرادآبادی، تریدر و تحلیلگر کریپتو؛ صالح خواجه‌دلویی، تریدر و تحلیلگر بازارهای مالی و علی ملک‌لی، مدرس و تریدر بازارهای مالی بودند.

در بخش اول این دورهمی، صالح خواجه‌دلویی، تریدر و تحلیلگر بازارهای مالی، به تاثیر سوگیری‌های ذهنی و مدیریت آن در معامله‌گری پرداخت. در ارائه بخش دوم نیز رضا کاشف، کارشناس اقتصادی، در مورد تحلیل حرفه‌ای فاندامنتال بازارها صحبت کرد. ارائه بخش آخر نیز توسط علی ملک‌لی، مدرس و تریدر بازارهای مالی، با موضوع تحلیل تخصصی تکنیکال بازار انجام شد.

در پایان نیز مراسم جذاب چالش لایو ترید به همراه اهدای جوایز ارزنده به پرسودترین‌ها برگزار شد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/66da
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.