رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

از روانشناسی ترید تا تحلیل تکنیکال و فاندامنتال / سومین دورهمی مارکت‌گپ برگزار می‌شود

سومین دورهمی مارکت‌گپ قرار است روز سه‌شنبه، ۱۷ بهمن‌ماه برگزار شود. در این دورهمی که به صورت ماهانه برگزار می‌شود، فعالان حوزه رمزارزها و بازارهای مالی با هدف ایجاد یک کامیونیتی سالم و قدرتمند گرد هم می‌آیند تا علاوه بر شبکه‌سازی، به بررسی تکنیکال و فاندامنتال بازارها و همچنین ارائه‌های علمی و تخصصی جذاب مرتبط با معامله‌گری و سرمایه‌گذاری بپردازند.

در بخش اول این گردهمایی گفت‌وگوی علمی با موضوع روانشناسی ترید (تأثیر سوگیری‌های ذهنی و مدیریت آن در معامله‌گری) بحث و بررسی می‌شود. همچنین مباحثی مانند شبکه‌سازی، آپدیت، تکنیکال و فاندامنتال از بازارهای مالی کریپتوکارنسی، فارکس، بورس و به‌طور کلی شاخص‌های اقتصادی مورد بحث قرار خواهد گرفت. در پایان نیز مراسم جذاب چالش لایو ترید به همراه اهدای جوایز ارزنده به پرسودترین‌ها برگزار می‌شود.

سخنرانان این پنل، رضا کاشف، کارشناس اقتصادی؛ نرگس مرادآبادی، تریدر و تحلیلگر کریپتو؛ صالح خواجه‌دلویی، تریدر و تحلیلگر بازارهای مالی و علی ملک‌لی، مدرس و تریدر بازارهای مالی خواهند بود.

این رویداد سه‌شنبه‌ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌‌های بین‌المللی، سالن خلیج فارس، طبقه دوم، سالن مروارید برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک زیر برای ثبت‌نام اقدام کنند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/jz1n
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.