رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

پس از مدت‌ها انتظار / ای‌تی‌اف اسپات بیت‌کوین توسط SEC تایید شد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده روز چهارشنبه اعلام کرد که ای‌تی‌اف‌های اسپات بیت‌کوین را تایید کرده است. این رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده اعلام کرد که 11 درخواست از جمله بلک‌راک، فیدلیتی، آرک اینوسمنت و VanEck را با وجود هشدار برخی از مقامات و سرمایه‌گذاران در مورد وجود ریسک برای این محصولات، تایید کرده است.

به گفته این شرکت‌ها، انتظار می‌رود که بیشتر محصولات از پنجشنبه معاملات خود را آغاز کنند و رقابت شدیدی را برای کسب سهم بازار آغاز کند. ای‌تی‌اف‌ها به نحوی یک تغییردهنده بازی برای بیت‌کوین هستند و به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهند بدون داشتن مستقیم آن، در معرض بزرگترین ارز دیجیتال جهان قرار بگیرند. ای‌تی‌اف‌ها قادر هستند که بازار کریپتو را به میزان قابل توجهی تقویت کنند.


ورود جریان سرمایه پس از تایید ای‌تی‌اف بیت‌کوین


اندرو باند، مدیرعامل و تحلیلگر ارشد فین‌تک در Rosenblatt Securities می‌گوید: «این یک نکته مثبت بزرگ برای نهادینه‌سازی بیت‌کوین به عنوان یک طبقه دارایی است.»
تحلیلگران استاندارد چارترد در هفته گذشته گفتند که ای‌تی‌اف‌ها تنها در سال جاری می‌توانند 50 تا 100 میلیارد دلار سرمایه جذب کنند. سایر تحلیلگران گفته‌اند که جریان ورودی سرمایه به 55 میلیارد دلار در طول پنج سال خواهد رسید.

بیت‌کوین در آخرین رشد خود با 3 درصد افزایش به 47300 دلار رسید. این ارز دیجیتال در ماه‌های اخیر بیش از 70 درصد در انتظار ETF افزایش یافته است و این هفته به بالاترین سطح خود از مارس 2022 رسیده است.

تحلیلگران می‌گویند که موفقیت در نبرد برای جریان ورودی بیشتر به کارمزدها و نقدینگی بستگی دارد. برخی از ناشران هزینه‌های پیشنهادی خود را در پرونده‌های جدید این هفته کاهش دادند، از جمله بلک‌راک و Ark/21Shares. این کارمزدها از 0.2٪ تا 1.5٪ متغیر است، در حالی که بسیاری از شرکت‌ها پیشنهاد می‌کنند که هزینه‌ها را به طور کامل برای یک دوره زمانی معین حذف کنند. برای سفته‌بازان کوتاه مدت که به دنبال خرید و فروش اینمحصولات هستند، نقدینگی می‌تواند مهم‌تر باشد.

لازم است اشاره شود که تایید ای‌تی‌اف بیت‌کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تنها یک روز بعد از انتشار اخبار جعلی در مورد این تایید در شبکه اجتماعی ایکس انجام شد. فردی در ایکس، حساب کاربری کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده را هک و این خبر را منتشر کرده بود.

در زمان نوشتن این گزارش، کل نقشه بازار رمزارزها به دلیل انتشار این خبر سبزپوش شده و بیت‌کوین بالای کانال 46 هزار دلاری معامله می‌شود.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/8v3v
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.