رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

مدیر مارکتینگ آبان‌تتر از برنامه‌های نمایشگاهی این صرافی در رویداد ۹ ژانویه می‌گوید / رونمایی از کتاب «استاندارد فیات»

۹ ژانویه رویدادی با محوریت بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال است که در آن، دغدغه‌های اکوسیستم رمزارز به بحث گذاشته می‌شود و موجبات تعامل و همکاری کسب‌وکارهای فعال در این حوزه را فراهم می‌کند. آبان‌تتر یکی از شرکت‌های حاضر در بخش نمایشگاهی این رویداد است که در گفت‌وگو با حسین رستمی، مدیر مارکتینگ آن، به انگیزه‌های حضورشان در این رویداد پرداختیم. رستمی با اشاره به برنامه‌های نمایشگاهی آبان‌تتر در رویداد ۹ ژانویه گفت:‌ «در این رویداد، آبان‌تتر در بخش‌های مختلف، برنامه‌های متنوعی را برای مخاطبان تدارک دیده است؛ در قسمت پنل‌ها و ارائه‌ها، فرهاد فلاح، مدیرعامل؛ امید امین‌زاده، رئیس هیئت‌مدیره و پریسا حسین‌زاده، مدیر منابع انسانی حضور خواهند داشت.»

او ادامه داد: «از دیگر برنامه‌های آبان‌تتر در رویداد ۹ ژانویه، برگزاری دو کارگاه و رونمایی از کتاب «استاندارد فیات» است که با همراهی انتشارات راه پرداخت چاپ شده است. به‌علاوه، آبان‌تتر در غرفه خود در سالن همایش‌های کتابخانه ملی، میزبان بازدیدکنندگان است و امید دارد از این طریق موجباب آشنایی بیشتر و گفت‌وگوهای ارزشمند عمیق‌تر فراهم شود.»

رستمی درباره حمایت آبان‌تتر از انتشار کتاب «استاندارد فیات» و رونمایی از آن گفت: «همراهی آبان‌تتر در انتشار این کتاب برای مخاطب فارسی‌زبان، برای ما متضمن معناداری ویژه‌ای است. این کتاب درون‌مایه‌ای بسیار خواندنی دارد و پیوند عمیقی با اندیشه‌های هم‌بنیان‌گذاران آبان‌تتر برقرار می‌کند. امیدواریم همراهی‌مان با مجموعه انتشارات راه پرداخت، قدمی مؤثر در مسیر بیشتر خوانده ‌شدن این کتاب ارزشمند باشد.»

مدیر مارکتینگ آبان‌تتر درباره دستاوردهای مهم رویداد ۹ ژانویه نیز صحبت کرد و گفت که فراهم‌ شدن فضایی برای گفت‌وگو و شکل‌گیری همکاری‌های آتی، یکی از دستاوردهای مهم این رویداد است. او معتقد است علاوه‌بر فراهم‌ شدن فضایی برای همکاری، بازتاب چنین گردهمایی‌هایی با محوریت بلاکچین و رمزارز می‌تواند قدم مفیدی در راستای همه‌پذیری این حوزه و اعتمادسازی پیرامون سازمان‌های فعال در این حوزه باشد.

به عقیده او، «کاربردپذیری بلاکچین در عرصه‌های مختلف و همکاری این صنعت با صنایع دیگر» و «مسیر تنظیم‌گری حوزه رمزارز در ایران» ازجمله مهم‌ترین موضوعاتی هستند که در این دو روز به آنها پرداخته می‌شود.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/zdyk
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.