رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

با خوش‌بینی به راه‌اندازی ای‌تی‌اف اسپات بیت‌کوین / مدیران شرکت‌های بزرگ به دنبال خرید بیت‌کوین هستند

یکی از مدیران ارشد مودیز آنالیتیکس، اخیراً در مورد بزرگ‌ترین محرک افزایش قیمت بیت‌کوین صحبت کرده است. او توضیح داد: «مسابقه برای راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله اسپات بیت‌کوین در راه است.» او تأکید می‌کند که مدیران دارایی‌های بزرگ آماده می‌شوند تا دارایی زیربنایی را برای ارائه ای‌تی‌اف به سرمایه‌گذاران خرد و نهادی به دست آورند.


مهم‌ترین عامل افزایش قیمت بیت‌کوین


یانیس گیوکاس، مدیر ارشد مودیز آنالیتیکس، یکی از مهم‌ترین عوامل رشد اخیر قیمت بیت‌کوین را احتمال تأیید صندوق قابل معامله اسپات بیت‌کوین در آینده‌ای نزدیک می‌داند. مودیز آنالیتیکس یکی از شرکت‌های تابعه مودیز است که بر فعالیت‌های بدون رتبه‌بندی تمرکز دارد.

این مدیر در ایمیلی به بیت‌کوین‌نیوز گفت: «بزرگ‌ترین عامل پشت افزایش قیمت بیت‌کوین احتمالاً تعداد درخواست‌های ای‌تی‌اف اسپات بیت‌کوین است که انتظار می‌رود توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در ژانویه تأیید شود.»

بلومبرگ پیش‌بینی کرده است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به احتمال ۹۰ درصد، در تاریخ ۱۰ ژانویه ای‌تی‌اف اسپات بیت‌کوین را تأیید کند. این تنظیم‌کننده اوراق بهادار با صرافی‌ها و ارائه‌دهندگان ای‌تی‌اف اسپات بیت‌کوین ازجمله بلک‌راک، آرک‌اینوست و گری‌اسکیل ملاقات کرده تا درباره برنامه‌های آنها بحث کند.

آنتونی اسکاراموچی، بنیان‌گذار اسکایبریج کپیتال، پیش‌بینی می‌کند که سرمایه عظیمی از وال‌استریت به بیت‌کوین در زمان راه‌اندازی ای‌تی‌اف اسپات بیت‌کوین وارد شود. تام فارلی، رئیس سابق NYSE نیز انتظار دارد با تصویب ای‌تی‌اف بیت‌کوین، پول به صنعت کریپتو سرازیر شود. اما از سوی دیگر، جی‌پی مورگان هشدار داده که ای‌تی‌اف‌های اسپات بیت‌کوین می‌توانند «فشار نزولی شدیدی بر قیمت بیت‌کوین» وارد کنند.

لازم است اشاره شود که بیت‌کوین روز گذشته از کانال ۴۴ هزار دلار هم عبور کرد. این بالاترین قیمتی است که بیت‌کوین در سال ۲۰۲۳ به آن دست یافته است.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/kb9g
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.