رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

به منظور بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای حوزه رمزارزها / حضور پررنگ تریدرهای حرفه‌ای در رویداد نهم ژانویه

رویداد نهم ژانویه قرار است در ۱۹ دی‌ماه امسال برای سومین‌بار برگزار شود. این رویداد که با هدف گردهم‌آوردن فعالان این حوزه و ارتباط کسب‌وکارهای مربوط به حوزه بلاکچین و رمزارزها توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار برگزار می‌شود، امسال علاوه بر روند سال‌های گذشته، موارد جدیدی را نیز اضافه کرده که به دلیل تنوع رویدادها، در دو روز برگزار خواهد شد.

در دو رویداد گذشته، تمرکز تا حد زیادی روی ذینفعان کسب‌وکاری این فضا بود. در رویداد سال جاری با توجه به اینکه نمایشگاه هم برگزار می‌شود و نیاز است ارتباط نزدیک با کسب‌وکارها فراهم شود، موضوع ارتباط با کاربران جدی‌تر شده و تمام علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این رویداد را به‌زودی از سایت ایوند تهیه کنند.

یکی از اتفاقات مهم این است که کاربران حرفه‌ای یا تریدرها نیز در این رویداد حضور دارند. یکی از مسائلی که تریدرها از آن ناراضی هستند این است که خدماتی که در حوزه تبادل توسط صرافی‌ها طراحی شده، بیشتر معطوف به کاربران عادی است و کاربران حرفه‌ای از این موضوع گلایه دارند. از طرفی نیز صرافی‌ها ادعا می‌کنند که عمق بازار آنها جذاب شده و تعداد کاربران‌شان بیشتر شده است. حتی در این صورت، اگر خدمات حرفه‌ای به تریدرها ارائه نشود، آنها انگیزه لازم برای فعالیت در پلتفرم‌های ایرانی را نخواهند داشت و از صرافی‌های خارجی استفاده می‌کنند. از این رو، در رویداد نهم ژانویه به معامله‌گران خرد نیز توجه شده تا این شکاف بین نیازهای معامله‌گران با خدماتی که در صرافی‌ها ارائه می‌شود بررسی شود.


هدف رویداد نهم ژانویه


رویداد نهم ژانویه از همان اولین دوره در کنار بررسی چالش‌ها و فرصت‌ها و تهدیدها که به صورت مداوم در حال تغییر هستند، به دنبال توسعه اکوسیستم کسب‌وکارهای دارایی دیجیتال و بلاکچین ایران بوده است. ممکن است برای این توسعه، در یک سال نیاز باشد که به حوزه رگولاتوری پرداخته شود و در سالی دیگر به مسئله سرمایه‌گذاری. در هر سال، بسته به نیازهای موجود، شناسایی شده که تمرکز باید روی کدام بخش‌ها باشد و کدام موارد می‌تواند به هدف کلی کمک کند. در سال جاری موضوعاتی مثل فرهنگ‌سازی و معامله‌گری خرد، توکنیزه کردن و همچنین خدمات و محصولات جدید مهم است و به آنها پرداخته می‌شود. فضای کریپتو یک فضای نوظهور و در عین حال پرابهام اقتصاد نوآوری در دنیاست و نباید فرصت‌های آن را از دست داد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/5tq4
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.