رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

سومین مجمع عمومی انجمن بلاکچین ایران برگزار شد / ترکیب جدید هیئت‌مدیره انجمن با سه تغییر مشخص شد

مجمع عمومی عادی انجمن بلاکچین ایران در تاریخ ۱۲ شهریورماه با حضور اعضای رسمی و فناور و بازرسان این انجمن با سه تغییر عمده در اعضای اصلی، در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.

هدف از برگزاری این مجمع عمومی، برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره انجمن بلاکچین با مشارکت حداکثری اعضا بود و طی آن عباس آشتیانی با ۱۱۷ رأی به هیئت‌مدیره این انجمن راه یافت.

همچنین، مهکامه شریف‌زاد با ۷۰ رأی، محمدحسن اردهالی با ۵۵ رأی، نیما نعیمی‌خواه با ۵۱ رأی و سید امید علوی با ۴۶ رأی به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره جدید انتخاب شدند. سهیل نیکزاد نیز با ۴۳ رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل این انجمن انتخاب شد.

علاوه بر این، علی بابک‌نیا با ۷۶ رأی به‌عنوان بازرس و اصغر صدرالساداتی با ۱۸ رأی به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

سومین مجمع عمومی انجمن بلاکچین ایران برگزار شد / اعلام نتایج انتخابات هیئت‌مدیره و بازرس انجمن

قابل ذکر است که در دوره قبلی انتخابات این انجمن، مسعود نیلی، سید جواد فراهانی، مجید خاکپور، نیما نعیمی‌خواه به عنوان اعضای اصلی و سروش حسینی‌زاده و مرتضی موذنی به عنوان اعضای علی‌البدل و همچنین حسن رهبری به عنوان بازرس اصلی و آرمان باباگل به عنوان بازرس علی‌البدل در دوره قبلی انتخاب شده بودند. سید امید علوی و نیما نعیمی‌خواه دو عضو ثابت در ترکیب هیئت‌مدیره هر دو دوره بوده‌اند و ترکیب اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن با سه تغییر روبه‌رو بوده است.

همچنین عباس آشتیانی که پیش از این مدیرعاملی این انجمن را به عهده داشته در دوره جدید با بیشترین رأی به هیئت‌مدیره راه پیدا کرده است؛ بنابراین احتمال می‌رود به زودی شاهد تغییر مدیرعامل این انجمن باشیم.


تاریخچه فعالیت انجمن بلاکچین ایران


انجمن فناوران زنجیره بلوک با نام «انجمن بلاکچین ایران» در تاریخ ۶ خرداد ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد. اعضای این انجمن، که همگی از فعالان صنعت بلاکچین ایران بودند، تصمیم به تشکیل این سازمان مردم‌نهاد برای جامعه بلاکچین ایران گرفتند.

پس از برگزاری انتخابات انجمن بلاکچین ایران، اعضای هیئت مؤسس تعیین شدند و پس از رایزنی هیئت مؤسس، در تاریخ ۹ تیر ۱۳۹۶ با نام «انجمن بلاکچین ایران» به رسمیت شناخته شد. پس از آن هیئت مؤسس طی جلسات خود، اقدام به تهیه و تدوین چهارچوب اساسنامه کرد و نسبت به اقدامات اولیه مثل راه‌اندازی سایت و سایر کانال‌های ارتباطی در شبکه‌های اجتماعی مختلف اقدام کرد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/fdjh
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.