رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

نسخه 3.0.0 اپلیکیشن سرمایکس عرضه شد / اضافه شدن امکانات جدید و یک میلیارد بیبی دوج به عنوان هدیه ثبت‌نام

سرمایکس به تازگی نسخه جدید اپلیکیشن خود را برای کاربران عرضه کرده است. این صرافی ارز دیجیتال در نسخه جدید خود، امکانات متعددی به سایر خدمات خود اضافه کرده است. همچنین یک میلیارد بیبی دوج به عنوان هدیه ثبت‌نام برای کاربران جدید و تکمیل فرایند ثبت‌نام برای سایر کاربران در نسخه جدید اپلیکیشن سرمایکس در نظر گرفته است.


نسخه ۳.۰.۰ اپلیکیشن سرمایکس


نسخه جدید اپلیکیشن سرمایکس در کافه بازار، گوگل پلی و مایکت عرضه شده و از امکانات و طراحی بصری جدیدی برخوردار است.

این اپلیکیشن به لحاظ بصری و همچنین امکانات، مشابه نسخه وب سایت طراحی شده است و نسبت به نسخه قبلی، از سرعت لود بیشتری برخوردار است.

در نسخه به‌روزرسانی شده اپلیکیشن سرمایکس، بخش مقالات بلاگ در دسترس کاربران قرار گرفته است. همچنین در این نسخه، دکمه خرید در لیست رمزارزها و دسته‌بندی‌های جدید در لیست ارزهای دیجیتال ارائه شده در اختیار کاربران قرار گرفته است. خرید و فروش ارز دیجیتال در نسخه جدید با سرعت بیشتری انجام می‌شود و کاربران می‌توانند تجربه‌ای مشابه استفاده از نسخه وب‌سایت سرمایکس را داشته باشند.

همچنین سرمایکس یک میلیون بیبی دوج را به عنوان هدیه برای تکمیل ثبت‌نام کاربران در نظر گرفته است.

نسخه 3.0.0 اپلیکیشن سرمایکس عرضه شد / اضافه شدن امکانات جدید و یک میلیارد بیبی دوج به عنوان هدیه ثبت‌نام

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس


سرمایکس در ابتدا و از سال ۱۳۹۱ با فعالیت در حوزه برنامه‌نویسی و سپس در سال ۱۳۹۶ با نام برند ارزجو در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۴۰۰ با عنوان برند سرمایکس با ایجاد خدمات نوین حوزه ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری به فعالیت خود ادامه داد.

هم اکنون سرمایکس یکی از مطرح‌ترین پلتفرم‌های تبادل ارزهای دیجیتال در ایران است. از اردیبهشت ۱۴۰۲، علاوه بر بازار خرید و فروش فوری ارزهای دیجیتال، سرویس خرید و فروش کاربر به کاربر (P2P) سرمایکس هم شروع به کار کرده است.

سرمایکس امکان خرید انواع ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، دوج و سایر ارزها را بدون محدودیت تعداد در اختیار کاربران قرار می دهد. سرمایکس بیش از ۷۰۰ ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند و کاربران با نگهداری سرمایه خود در این صرافی می‌توانند از پرداخت کارمزد خرید رمزارز شبکه، معاف شوند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/72ib
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.