رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

امکان معامله فوری بیش از ۴۴۰ رمزارز / ۱۰ ارز جدید به لیست ارزهای آبان‌تتر اضافه شد

در راستای صعودی شدن بازار در روزهای اخیر و رشد قیمت بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها، ۱۰ ارز جدید به لیست ارزهای آبان‌تتر اضافه شد. کاربران آبان‌تتر در حال حاضر می‌توانند در کنار معامله حرفه‌ای در بازارهای بیت‌کوین، اتریوم و شیبا، به معامله فوری بیش از ۴۴۰ ارز دیجیتال متنوع بر بستر صرافی آبان‌تتر بپردازند.

یکی از اهداف آبان‌تتر از آغاز تاکنون، فراهم آوردن امکان معامله وسیع‌ترین طیف ممکن از دارایی‌های دیجیتال برای کاربران خود بوده است. در همین راستا، در روزهای اخیر ۱۰ ارز از ارزهای درخواستی کاربران یعنی پیکسل (PIXEL)، آیوز (AIOZ)، آکاش‌نتورک (AKT)، نوترون (NTRN)، میم (MEME)، مانتا‌نتورک (manta network)، پایس‌نتورک (phys network)، ژوپیتر (Jupiter)، دوج‌ویف‌هت (dogewifehat) و آلت‌لایر (alt layer) در آبان‌تتر لیست شدند. در ادامه به معرفی مختصر هر یک از این ارزها می‌پردازیم.


ارز دیجیتال پیکسل (PIXEL)


ارز دیجیتال پیکسل که رتبه ۱۴۴ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده، یکی از ارزهایی بود که در هفته اخیر سروصدای بسیاری به پا کرد. پیکسل در حال حاضر قیمتی حدود ۰.۵۸ دلار دارد و در بیش از ۷۰۰ صرافی در جهان لیست شده است.

میزان کل عرضه این ارز دیجیتال برابر با پنج میلیارد واحد است که تمام آن به بازار عرضه شده است. ارز دیجیتال PIXEL در واقع توکن بومی یک بازی با همین نام است و در آن بازی به کار گرفته می‌شود. بالاترین قیمتی که توکن PIXEL در یک سال اخیر تجربه کرده، برابر با ۰.۶۸ دلار بوده است.


ارز دیجیتال آیوز (AIOZ)


ارز دیجیتال آیوز در حال حاضر قیمتی حدود ۰.۳۲ دلار دارد و در رتبه ۱۸۲ بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. شبکه بلاکچین آیوز در تلاش است با ادغام زبان‌های قراردادهای هوشمند در سراسر شبکه اتریوم و کاسموس، در توانمندسازی وب ۳ ایفای نقش کند.

بالاترین قیمتی که آیوز در یک سال اخیر تجربه کرده برابر با ۰.۳۳ دلار بوده است. در حال حاضر بیش از یک میلیارد واحد از این ارز دیجیتال عرضه شده و از میزان کل عرضه آن اطلاعی در دست نیست.


ارز دیجیتال آکاش‌نتورک (AKT)


آکاش‌نتورک یک شبکه متن‌باز است که امکان خریدوفروش منابع محاسباتی ایمن و کارآمد را برای کاربران خود فراهم می‌کند. توکن بومی این شبکه که با علامت اختصاری AKT نشان داده می‌شود، رتبه ۷۵ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده و قیمتی حدود ۴.۷۵ دلار دارد.

ميزان کل عرضه این ارز دیجیتال حدود ۴۰۰ هزار واحد است که تاکنون بیش از نیمی از آن به بازار عرضه شده و در گردش است. قیمت حال حاضر این ارز دیجیتال با بالاترین قیمتی که در یک سال اخیر تجربه کرده، یعنی ۴.۹۶ دلار فاصله چندانی ندارد.


ارز دیجیتال نوترون (NTRN)


پروتکل ارز دیجیتال نوترون پروتکلی است که به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی برای کاربرانی در هر جای دنیا بسازند. توکن بومی این شبکه با علامت اختصاری NTRN شناخته می‌شود و در حال حاضر قیمتی حدود ۱.۷۱ دلار دارد و رتبه ۱۳۸ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

میزان کل عرضه نوترون محدود و برابر با یک میلیارد واحد است که تقریباً تمام آن تاکنون عرضه شده و حدود یک‌چهارم آن در گردش است. بالاترین قیمتی که این ارز دیجیتال در یک سال اخیر تجربه کرده، برابر با ۱.۹۹ دلار بوده است.


میم (MEME)


ارز دیجیتال میم در حال حاضر رتبه ۱۹۷ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده و قیمت هر واحد آن حدود ۰.۰۲۵ دلار است. کل عرضه این ارز دیجیتال برابر با ۶۹ میلیارد واحد است که تاکنون تمام آن به بازار ارزهای دیجیتال عرضه شده است. بالاترین قیمتی که ارز دیجیتال میم‌کوین در یک سال اخیر تجربه کرده، برابر با ۰.۰۴۷ دلار بوده است. این ارز دیجیتال در صرافی‌های معتبری مانند بایننس، کوکوین و اوکی‌اکس لیست شده و ارزش کل بازار آن بیش از ۲۶۰ میلیون دلار است.

میم‌کوین (MEME) یک ارز دیجیتال ساخته‌شده با استاندارد ERC-20 است. در وایت‌پیپر این ارز دیجیتال ذکر شده که میم یک توکن کاملاً بی‌مصرف است و تنها با هدف سرگرمی ساخته شده و هیچ تعهدی برای توسعه یک اکوسیستم پیرامون آن از سمت توسعه‌دهندگان وجود ندارد.


مانتانتورک (Manta Network)


مانتانتورک یک ارز دیجیتال محبوب است که رتبه ۹۷ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است. قیمت این ارز دیجیتال در حال حاضر حدود ۲.۸۵ دلار است و بالاترین قیمتی که در یک سال اخیر تجربه کرده معادل ۳.۸۴ دلار بوده است. مانتانتورک در سپتامبر ۲۰۲۳ به بازار عرضه شد و در واقع یک شبکه بلاکچین برای برنامه‌های zero knowledge است.

در حال حاضر یک میلیارد واحد از توکن بومی مانتانتورک عرضه شده که ۲۵۰ میلیون واحد از آن در گردش است و اطلاعاتی در رابطه با حداکثر ميزان عرضه آن در دست نیست. ارز کل بازار مانتانتورک حدود سه میلیارد دلار است و با توجه به ایده‌های توسعه‌دهندگانش، آینده روشنی را می‌توان برای آن متصور شد.


پایس‌نتورک (Pyth Network)


پایس‌نتورک رتبه ۷۸ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده و در حال حاضر قیمتی حدود ۰.۶ دلار دارد. توکن بومی این پروژه با علامت اختصاری PYTH نشان داده می‌شود و حدود ۱۰ میلیارد واحد از آن تاکنون عرضه شده که کمتر از دو میلیارد واحد از این مقدار در گردش است. این ارز دیجیتال در صرافی‌های معتبری مانند بایننس، اوکی‌اکس، کراکن و کوکوین لیست شده و خریدوفروش می‌شود.

پایس‌نتورک هدف اصلی خود را اینگونه تعریف می‌کند: ارائه داده‌های مالی ارزشمند به برنامه‌های DeFi و حتی عموم مردم. به‌علاوه، پایس‌نتورک از شرکت‌های تجاری و حتی صرافی‌ها دعوت می‌کند که داده‌های خود را با هدف ارتقای پروژه‌های مالی غیرمتمرکز در اختیار این پروژه قرار دهند.


ژوپیتر (Jupiter)


ارز دیجیتال ژوپیتر که در رتبه ۱۰۱ بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته در حال حاضر قیمتی حدود ۰.۵۵ دلار دارد. بالاترین قیمتی که این ارز دیجیتال در یک سال اخیر تجربه کرده، برابر با ۲.۰۴ دلار بوده است. ژوپیتر ابزارهای متعددی را با هدف ساخت تجربه‌ای بهتر برای کاربران عرضه می‌کند که از بین آنها می‌توان به سواپ و APIهای پرداخت اشاره کرد.

ميزان کل عرضه ژوپیتر معادل ۱۰ میلیارد واحد است که تمام آن به بازار عرضه شده است. این ارز دیجیتال ارزش بازاری بیشتر از ۷۴۲ میلیون دلار دارد و می‌توان آن را پروژه‌ای با آینده روشن و اهداف بزرگ به شمار آورد.


دوج‌ویف‌هت (Dogewifhat)


تیم توسعه‌دهنده ارز دیجیتال ویف معتقدند که ویف (WIF) تنها یک کریپتوکارنسی نیست، بلکه نمادی از پیشرفت برای معاملات آینده و چراغ راه کسانی است که به آینده فکر می‌کنند. ارز دیجیتال ویف در حال حاضر رتبه ۱۵۲ بازار را به خود اختصاص داده و قیمتی حدود ۰.۳۹ دلار دارد. بالاترین قیمتی که این ارز دیجیتال در یک سال اخیر تجربه کرده، برابر با ۰.۴۸ دلار بوده است. در حال حاضر حدود یک میلیارد واحد از توکن‌های WIF به بازار عرضه شده، اما از حداکثر ميزان عرضه آن اطلاعاتی در دست نیست.

ارزش بازار WIF حدود ۴۰۰ هزار دلار است و به دلیل ایده توسعه‌دهندگانش، همواره مخاطبان خاصی را به خود جذب می‌کند.


آلت‌لایر (Altlayer)


پروژه ارز دیجیتال آلت‌لایر که توکن بومی آن با علامت اختصاری ALT نشان داده می‌شود، یک پروتکل غیرمتمرکز لایه دوم است که در حال حاضر رتبه ۱۲۵ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است. قیمت این ارز دیجیتال در حال حاضر حدود ۰.۴۵ دلار است که با بالاترین قیمت آن در یک سال اخیر، یعنی ۰.۴۸ دلار فاصله چندانی ندارد.

تعداد کل توکن‌های آلت برابر با ۱۰ میلیارد واحد است که تمام آن به بازار عرضه شده است. به علاوه، ارزش کل بازار این ارز دیجیتال در حال حاضر حدود ۵۰۰ هزار دلار است.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/f6s7
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.