رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

با آغاز برگزاری سومین رویداد ۹ ژانویه / چهل و چهارمین شماره مجله رمزارز منتشر شد

رسانه «رمزارز» که زیرمجموعه گروه رسانه‌ای «راه‌کار» است، اکنون شماره ۴۴ مجله خود را در آستانه رویداد ۹ ژانویه منتشر کرده است. مجله رمزارز تا شماره ۴۰ به صورت منظم و هفتگی، ضمیمه هفته‌نامه کارنگ منتشر شده است. سه شماره دیگر این مجله به صورت مستقل منتشر شد و با وقفه‌ای کوتاه، اکنون شماره چهل و چهار آن به بهانه رویداد ۹ ژانویه ارائه شده است.

در این شماره از مجله رمزارز که پیش از رویداد ۹ ژانویه تهیه شده است، تلاش کرده‌ایم تا به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های اکوسیستم بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران بپردازیم و نشان دهیم تا چه حد این اکوسیستم به بلوغ خود نزدیک شده و چه آینده‌ای را برای خود متصور است. همچنین لازم است اشاره شود که این مجله به صورت رایگان در رویداد به میهمانان ارائه خواهد شد.

در شماره ۴۴ مجله رمزارز، محور اصلی، گفت‌وگو با فعالان این حوزه و کسب‌وکارها است که موضوعات مختلفی از اتفاقات تاثیرگذار بازار رمزارزها در یک سال گذشته، تا رگولاتوری این حوزه و اقدامات جدید صرافی‌ها برای بهبود خدمات به کاربران بررسی شده است.

در ویژه‌نامه مربوط به رویداد ۹ ژانویه، صحبت‌های بردیا احمدنیا (هم‌بنیان‌گذار والکس)، حامد نورزاد (مدیر استراتژی و برند والکس)، صالح خواجه‌دلویی (مدیرعامل صرافی هیتوبیت)، همایون قمری (رئیس هیئت‌مدیره بینوست)، وحید شامخی (معاون توسعه کسب‌وکار نوبیتکس)، سید علی خوئی (مدیر بازاریابی محصول نوبیتکس)، مهدی سیلاوی (سرپرست محصول نوبیتکس)، امید امین‌زاده (رئیس هیئت‌مدیره آبان‌تتر)، فرهاد فلاح (مدیرعامل آبان‌تتر)، مهدی مرادیان (مدیرعامل جیبی‌مو)، محسن رحمتی (مدیرعامل شرکت پردازش اطلاعات مالی کاریزما)، فاطمه جعفری (مدیر گروه پروژه کاریزما)، راضیه صباغیان (معاون توسعه نهادها و ابزارهای مجموعه کاریزما)، فرزان فرج‌پور (مدیرعامل صرافی اکس اونیکس)، سهراب ثامنی (مدیرعامل زربان) و سجاد حسن‌زاده (مدیر محصول فرهاد اکسچنج) آمده است.


درباره رویداد ۹ ژانویه


رویداد ۹ ژانویه (رویداد بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران) یک رویداد سالانه با محوریت کسب‌وکارها و فعالان حوزه رمزارز، بلاکچین و دارایی دیجیتال ایران است که هر سال ۱۹ دی ماه برگزار می‌شود. این رویداد در سال‌های گذشته به یکی از مهم‌ترین دورهمی‌های اکوسیستم رمزارز و دارایی دیجیتال ایران تبدیل شده است. ۹ ژانویه فرصتی است برای اینکه درباره مهم‌ترین مسائل بازیگران این جهان نوپدید بحث شود و راه‌کارهای احتمالی مطرح و مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/qypn
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.