رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

رضا جمیلی در آستانه برگزاری رویداد ۹ ژانویه مطرح می‌کند / چهره‌های شاخص و تأثیرگذار حوزه کریپتو معرفی می‌شوند

سومین رویداد ۹ ژانویه به همت کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و با حمایت والکس، کاریزما، نوبیتکس، آبان‌تتر، هیتوبیت، فرهاد اکسچنج و زربان، روزهای ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه در کتابخانه ملی برگزار می‌شود. یکی از تفاوت‌های بارز رویداد امسال با سال‌های قبل، اضافه شدن بخش معرفی محصولات و خدمات برگزیده و همچنین تقدیر از چهره‌های شاخص کسب‌وکارها و کامیونیتی رمزارز و بلاکچین کشور است.

به همین منظور در گفت‌وگو با رضا جمیلی، مدیر توسعه کسب‌وکار کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار به جزئیات این بخش تازه‌اضافه‌شده پرداختیم.

کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار بیش از ۱۰ سال است که در زمینه تولید محتوا و برگزاری رویداد در حوزه‌هایی نظیر اقتصاد دیجیتال و فین‌تک فعالیت می‌کند و مدتی است که بیش از قبل روی برگزاری رویدادهای مرتبط با حوزه‌‌های کاری‌اش تمرکز کرده و حالا در آستانه برگزاری سومین رویداد ۹ ژانویه است.

رضا جمیلی، مدیر توسعه کسب‌وکار کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار با اشاره به سابقه این مجموعه در برگزاری رویدادها و تولید محتوا در زمینه‌های نام‌برده‌شده، درباره اضافه شدن بخش «جایزه» به سومین رویداد ۹ ژانویه می‌گوید: «ما در این سال‌هایی که در اکوسیستم اقتصاد دیجیتال و فین‌تک کشور حضور داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که اکوسیستم رمزارز و بلاکچین کشور آنقدری بالغ شده که بتوان رویدادی را به آن اختصاص داد و در این رویداد نیز از جایزه دادن به فعالان برگزیده آن صحبت کرد. فعالان رمزارز و بلاکچین کشور در تمام این سال‌ها در راستای شکل دادن به اکوسیستم، انسجام آن و ترویج مفاهیم مربوط به این فناوری که ما آن را یک فناوری برهم‌زننده می‌دانیم، تلاش زیادی کرده‌اند و تأثیرگذار بوده‌اند. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم از آنها تقدیر و تشکر کنیم.»

او در ادامه درباره چرایی این تصمیم توضیح می‌دهد: «ما هم مثل تمام اکوسیستم‌ها و فضاهای کسب‌وکاری در جهان فکر می‌کنیم که معرفی چهره‌‌های شاخص و تأثیرگذار، علاوه بر اینکه حکم تقدیر از کسانی را دارد که زمان، دانش و مهارت‌های خود را صرف شکل‌گیری و توسعه یک اکوسیستم کرده‌اند، به انسجام بیشتر فضای کسب‌وکار و توسعه فناوری نیز کمک می‌کند. در نتیجه، از این به بعد در این رویداد، چهره‌‌ها و کسب‌وکارهای شاخص را معرفی می‌کنیم. برگزیدگان اکوسیستم قرار است در بخش‌هایی نظیر آموزش، تنظیم‌گری، کسب‌وکار، فناوری، کامیونیتی و محصول دسته‌بندی و معرفی شوند. چهره‌‌ها و کسب‌وکارهایی که همین حالا هم در رسانه‌های ما قابل شناسایی هستند؛ افرادی که در این سال‌ها خبر عملکرد و دستاوردهایشان در رسانه‌هایی نظیر رمزارز به‌صورت تخصصی پوشش داده شده است. ما می‌خواهیم این پیام را به اعضای اکوسیستم رمزارز و بلاکچین کشور منتقل کنیم که تلاش‌های مؤثر آنها از دید ما پنهان نمانده و قدردان آنها هستیم. علاوه بر این، فکر می‌کنیم که این بخش می‌تواند به تمایل بیشتر افراد برای ورود به این فضا و تلاش برای تأثیرگذاری بیفزاید. در نتیجه، امسال بین پنج تا هفت چهره که به نظر ما تأثیرگذاری بیشتری داشته‌اند، در روز اول رویداد معرفی می‌شوند و تندیس دریافت می‌کنند.»

رویداد ۹ ژانویه، در روزهای ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد دوروزه می‌توانند از طریق صفحه رویداد در ایوند ثبت‌نام خود را انجام دهند. مخاطبان رسانه رمزارز برای شرکت در رویداد ۹ ژانویه، می‌توانند با کد تخفیف ramzarzmedia، از ۵۰ درصد تخفیف در هنگام خرید بلیت برخوردار شوند. شایان ذکر است که تعداد محدود ۵۰ نفر می‌توانند از این کد استفاده کنند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/ctfe
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.