رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

مخاطبان اصلی رویداد ۹ ژانویه چه کسانی هستند؟ / گردهمایی بزرگ اکوسیستم دارایی دیجیتال ایران، ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه برگزار می‌شود

رمزارز / غزل یگانگی: سومین دوره رویداد ۹ ژانویه ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و با حمایت صرافی‌های نوبیتکس، هیتوبیت، والکس و آبان‌تتر در شش بخش برگزار می‌شود. این یعنی علاوه بر برگزاری پنل‌ها و سخنرانی‌های تخصصی، مخاطبان می‌توانند در این دو روز در کارگاه‌های تخصصی حاضر شوند، با فعالان اکوسیستم بلاکچین و رمزارز شبکه‌سازی و از نمایشگاه بازدید کنند و همچنین به‌واسطه بخش کاریابی، در شرکت‌های حوزه استخدام شوند.

رویداد ۹ ژانویه قرار است بر جنبه‌های متفاوت تحولات یک سال اخیر و سناریوهای محتمل «رمزارز» و بازار آن در سال‌های آینده تمرکز کند و با بحث‌های کارشناسی و آینده‌پژوهشی، تصویر روشن‌تری از فرصت‌ها و تهدیدهای بازار رمزارز، فناوری‌ها و نوآوری‌های مبتنی بر بلاکچین؛ هم برای اکوسیستم کسب‌وکارهای نوآور و هم برای نظام اقتصادی و مالی کشور ارائه دهد و با توجه به تحولات صنعت مالی غیرمتمرکز، بر موضوع دیفای هم متمرکز شود. اما مخاطبان این بحث‌ها چه کسانی هستند و این رویداد مناسب چه افرادی است؟

با توجه به اینکه رویداد ۹ ژانویه دارای بخش‌های نمایشگاه، استخدام، کارگاه، کنفرانس و شبکه‌سازی است و همچنین برخی محورهای آن داستان‌های موفقیت و شکست یک اکوسیستم روبه‌رشد و ورود سرمایه‌گذارهای نهادی و سازمانی به حوزه رمزارز ایران تا بررسی محصولات و خدمات تازه بازار رمزارزها و دارایی دیجیتال ایران و دستاوردها و چالش‌های کسب‌وکارهای رمزارزی در یک سال گذشته را در بر گرفته است، جامعه مخاطبانش طیف متفاوتی از فعالان اکوسیستم بلاکچین و رمزارز را شامل می‌شود؛

مانند تمام مدیران ارشد کسب‌وکارهای حوزه رمزارز در ایران، مدیران فنی و توسعه کسب‌وکار صرافی‌های رمزارزی در ایران، مدیران استارتاپ‌های فعال در حوزه بلاکچین، مدیران و سیاست‌گذاران اقتصاد نوآوری کشور، مدیران حوزه فناوری اطلاعات کشور، مدیران و فعالان بازار سرمایه و مدیران و بنیان‌گذاران کارگزاری‌ها، پرداخت‌یاری‌ها، صرافی‌ها و سکوهای تبادل رمزارزی.

اقتصاددانان و صاحب‌نظران دانشگاهی حوزه پول و ارز، بلاگرها یا افراد تأثیرگذار در توسعه ادبیات و مارکت رمزارز در ایران، تأمین‌کنندگان سخت‌افزارهای این صنعت، مؤسسات و مراکز پژوهشی و قانون‌گذاری کشور و چهره‌های کسب‌وکاری حوزه فناوری‌های مالی از دیگر ذینفعان رویداد هستند.

همچنین محتوا و جریان‌های رویداد ۹ ژانویه برای فعالان حوزه آموزش مالی، کسب‌وکارهای حوزه سرمایه‌گذاری، مشاوره و مدیریت ثروت، افراد تأثیرگذار در بخش تنظیم‌گری دولت و مجلس، سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی و متخصصان فنی این حوزه ازجمله مدیران محصول، کارشناسان و مدیران حوزه امنیتی و نظارتی و برنامه‌نویسان مناسب است.

 به طور کلی سومین دوره از رویدادهای ۹ ژانویه برای تمام علاقه‌مندان به حوزه‌های بلاکچین و رمزارز و بازارهای نوظهور همچون ان‌اف‌تی، دیفای و دائو مناسب است. علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد دوروزه می‌توانند از طریق صفحه رویداد در ایوند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/hgs2
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.