رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

چانگ‌پنگ ژائو از ارائه محصولی جدید خبر داد / رونمایی بایننس از کیف پول خودامانی وب ۳

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس یک کیف پول وب ۳ منتشر کرده که می‌تواند برای تعامل با اکوسیستم امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) استفاده شود. این محصول جدید که در ۳۰ شبکه بلاکچین کار خواهد کرد، در کنفرانس هفته بلاکچین بایننس در استانبول معرفی شد.

چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس گفت: «کیف پول‌های وب ۳، خدماتی بیشتر از ذخیره دارایی‌های دیجیتال ارائه می‌دهند؛ آنها بخشی جدایی‌ناپذیر از چهارچوب وب ۳ هستند و به افراد توانایی مالی مستقل می‌دهند.»

کیف پول وب ۳ بایننس با شرکت‌هایی مثل متامسک و تراست‌والت (که در سال ۲۰۱۸ توسط بایننس خریداری شد) رقابت خواهد کرد. بایننس اوایل این هفته یک بازار آتی برای توکن تراست‌والت (TWT) فهرست کرد. سایر صرافی‌های متمرکز رقیب مانند کوین‌بیس و OKX نیز کیف پول وب ۳ دارند.

کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایل بایننس یک کیف پول بسازند که همچنین به‌عنوان محل برگزاری فعالیت‌های دیفای مانند سرمایه‌گذاری، وام دادن و وام گرفتن عمل می‌کند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا کاربران برای ساختن این کیف پول باید احراز هویت مشتری (KYC) را تکمیل کنند یا خیر.

کیف پول‌های وب 3 اهداف مشترکی برای هکرها هستند، زیرا هنگامی که یک کلید خصوصی توسط یک هکر به دست می‌آید، تمام وجوه می‌تواند به طور غیرقابل برگشتی تخلیه شود.

بایننس امیدوار است این مشکل را با محاسبات چندجانبه (MPC) برطرف کند که نیاز کاربران به حفظ عبارات اولیه را بدون به خطر انداختن مزایای امنیت خود از بین می‌برد. MPC شامل یک کلید خصوصی است که به سه قسمت به نام سهم‌های کلید تقسیم می‌شود که دو سهم از سه سهم کلیدی توسط صاحب کیف کنترل می‌شود.

مدیرعامل بایننس گفت: «در نهایت اولویت ما این است که اطمینان حاصل کنیم کاربران می‌توانند وب ۳ را با ما در یک محیط کاربرپسند و محافظت‌شده کاوش کنند.»

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/u1dh
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.