رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

رفع ابهام توسط مدیرعامل تسلا / هیچ‌کدام از شرکت‌های ایلان ماسک رمزارز عرضه نخواهند کرد

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس اعلام کرد که هیچ‌کدام از شرکت‌های او، هرگز توکن رمزارزی راه‌اندازی نخواهند کرد. این توضیح پس از آن انجام شد که نام شرکت هوش مصنوعی او در یک رمزارز استفاده شد و همچنین چندین مقاله، پلتفرم رسانه اجتماعی ایکس او را با توکن‌های رمزارزی مرتبط کردند.

یکی از کاربران در پلتفرم شبکه اجتماعی ایکس هشدار داد توکنی با نام XAI ممکن است با نام شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک اشتباه گرفته شود. این کاربر همچنین در ادامه توضیح داد: «ایلان ماسک و شرکت Xai با چنین توکن‌های رمزارزی مرتبط نیستند.» در پاسخ، ماسک تصریح کرد که هیچ‌یک از شرکت‌های او هرگز توکن رمزارزی ایجاد نمی‌کنند.

این اولین‌بار نیست که مدیرعامل میلیاردر تسلا، خود و شرکت‌هایش را از راه‌اندازی توکن دور می‌کند. در ماه آگوست، همان کاربر با نام Dogedesigner به طور مشابه در مورد برخی مقالات که ارزهای دیجیتال را با پلتفرم ایکس متعلق به ماسک مرتبط می‌کرد نیز هشدار داد.


دارایی‌های رمزارزی ایلان ماسک


ماسک پیش از این اعلام کرده بود که رمزارزهای بیت‌کوین، اتریوم و دوج‌کوین دارد. بر اساس ترازنامه سه‌ماهه سوم تسلا، این شرکت دارای ۱۸۴ میلیون بیت‌کوین است. همچنین تسلا مقداری دوج‌کوین نیز در اختیار دارد.

این میلیاردر از مدت‌ها پیش حامی میم‌کوین‌ها بوده و بر این باور است که آنها رمزارز مردم هستند. ایلان ماسک همچنین اعلام کرده بود که اسپیس‌ایکس نیز بیت‌کوین دارد.

ماه گذشته، این میلیاردر از برنامه خود برای تبدیل ایکس به یک پلتفرم مالی قدرتمند تا پایان سال آینده پرده‌برداری کرد. او گفت: «وقتی می‌گویم پرداخت‌ها، در واقع منظورم کل زندگی مالی یک نفر است… اگر شامل پول نیز باشد. همه چیز روی پلتفرم ما خواهد بود. پول یا اوراق بهادار یا هر چیز دیگری. شما نیازی به حساب بانکی نخواهید داشت.»

این شرکت رسانه‌های اجتماعی در حال حاضر در حال طی مراحل تضمین مجوزهای انتقال پول در سراسر ایالات متحده به منظور ارائه خدمات مالی به کاربران است. ماسک اخیراً گفت که امیدوار است سایر مجوزهای مورد نیاز ایکس را در طول چند ماه آینده به دست آورد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/23jw
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.