رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

انتشار ترجمه کتابچه دیفای از سوی نوبیتکس

نوبیتکس، ترجمه کتابچه‌ای در حوزه دیفای (امور مالی غیرمتمرکز) شامل چیستی دیفای، معرفی ابزارها و پلتفرم‌های فعال در این حوزه و همچنین آخرین آمار روندهای مرتبط با دیفای را به‌صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان به این حوزه قرار داده است.

کوین‌تلگراف، به‌عنوان یکی از رسانه‌های فعال در حوزه بلاکچین، رمزارزها و نوآوری‌های فین‌تک، گزارش جامعی در مورد دیفای ارائه کرده است. کتابچه «سرمایه‌گذاری در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای)»، ترجمه این گزارش کوین‌تلگراف است.

این گزارش از یک سو نقطه آشنایی مناسب برای افرادی است که تاکنون نسبت به دیفای آشنایی کمتری داشته‌اند و از سوی دیگر مرجع مناسبی برای آشنایان با این حوزه است که به‌ دنبال بررسی روندهای روز دیفای در دنیا هستند یا به مطالعه عمیق‌تر در موضوعات مرتبط با دیفای تمایل دارند.

نوبیتکس از ۳۰ مرداد امسال هکاتون دیفای‌ را به‌عنوان رقابتی یک‌ماهه برای توسعه ایده‌های نوآورانه در حوزه دیفای و جذب این ایده‌های نوین و خلاقانه برگزار کرده و دانلود کتابچه دیفای نیز از طریق صفحه هکاتون نوبیتکس امکان‌پذیر است و همه علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند کتاب حاضر را دانلود و مطالعه کنند.

این محتوا با استفاده از تحلیل شاخص‌های مختلف، بینش‌های کامل و تازه‌ای به خوانندگان ارائه می‌دهد.

انتشار ترجمه کتابچه دیفای از سوی نوبیتکس

نکته قابل توجه این است که در زمان تنظیم این گزارش، ارزش بازار دیفای حدود ۴۵ میلیارد دلار بوده که این عدد می‌تواند نظر نهادها، دولت‌ها و عموم مردم را به خود جلب کند. همانند روزهای پیدایش رایانه‌ها و ابزارهای الکترونیک، در حال حاضر نیز در صنعت مالی غیرمتمرکز در دوره عدم قطعیت قرار داریم و باید تلاش کنیم تا بفهمیم چگونه باید با این فناوری کار کرده و از ظرفیت‌های آن در زمینه‌های مختلف استفاده کنیم. نوبیتکس تلاش کرده با ترجمه این کتابچه، گامی در جهت درک درست ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های امور مالی غیرمتمرکز بردارد و با انتشار آن به فعالان، محققان و البته تصمیم‌گیران این حوزه برای توسعه دیفای در ایران کمک کند. 

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/lmbs
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.