رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

تعداد نصب اپلیکیشن اندرویدی نوبیتکس به 2.5 میلیون رسید / عبور تعداد کاربران از مرز پنج میلیون و سیصد هزار کاربر

تعداد نصب اپلیکیشن نوبیتکس از طریق استورهای اندرویدی درحالی از ۲ و نیم میلیون نصب گذشت که تعداد کاربران این صرافی نیز در حال حاضر در مرز پنج میلیون و سیصد هزار کاربر قرار دارد.

نوبتیکس با هدف ارتقای تجریه کاربری و ایجاد قابلیت‌های کاربردی، منطبق با نیازهای روز کاربران حوزه بلاکچین، طی یک سال گذشته ویژگی‌های متعددی را به اپلیکیشن خود افزوده است.


ابزارهای معاملاتی اپلیکیشن نوبیتکس


فروش تعهدی، امکان سفارش‌گذاری OCO و حد ضرر و مارکت در موقعیت فروش تعهدی،  نقشه بازار و چارت عمق بازار، ابزارهای معاملیاتی هستند که هم‌اکنون در اختیار کاربران اپلیکیشن نوبیتکس قرار دارند.  


نوبیفای


نوبیفای نوبیتکس سرویس‌هایی مانند استیکینگ و امکان مشارکت در استخرهای مشارکت را در اختیار کاربران قرار داده و کیف پول نوبیفای نیز، دارایی کاربران در قسمت نوبیفای را برای آنها به نمایش می‌گذارد.


امنیت و تجربه بهتر کاربری


همچنین به منظور ارتقای امنیت و بهبود تجربه کاربری، آدرس‌بوک برای در اختیار داشتن و ذخیره آدرس‌های پرتکرار، کد آنتی‌فیشینگ برای جلوگیری از کلاهبرداری احتمالی از کاربران با ایمیل‌هایی غیر از ایمیل نوبیتکس و احراز هویت هوشمند، به خدمات نوبیتکس اضافه شده است.

برای بهبود تجربه مشتری از بخش پشتیبانی نوبیتکس نیز، امکان تیکت‌گذاری و فرم انتقادات و پیشنهادات، در اپ نوبیتکس قرار گرفته است.

حالا نزدیک به نیمی از کاربران نوبیتکس، با توجه به سهولت استفاده و قرار داشتن همه امکانات سایت در اپ، اپلیکیشن نوبیتکس را نصب کرده‌اند و تعداد نصب آن را در گوشی‌های اندرویدی به بیش از دو و نیم میلیون نصب رسانده‌اند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/fkff
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.