رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

عرضه ۶ ارز دیجیتال جدید در آبان‌تتر / ارزهای اوکی‌بی، آرخام، ماوریک پروتکل، پندل، دی‌اف‌آی مانی و استارلینک لیست شدند 

به گزارش روابط عمومی صرافی ارز دیجیتال آبان‌تتر، این هفته ارزهای اوکی‌بی (OKB)، آرخام (ARKM)، ماوریک پروتکل (MAV)، پندل (PENDLE)، دی‌اف‌آی مانی (YFII) و استارلینک (STARL) در آبان‌تتر لیست شده‌اند و کاربران می‌توانند به خرید و فروش این ارزها و بیش از ۳۹۰ ارز دیجیتال دیگر در صرافی آبان‌تتر بپردازند.

یکی از اهداف صرافی ارز دیجیتال آبان‌تتر، این است که همواره بتواند امکان خرید و فروش آن دسته از ارزهای دیجیتالی که کاربران به آن نیاز دارند را در کوتاه‌ترین زمان فراهم کند. در این راستا، تا پایان تابستان ۱۴۰۲، هر هفته ۶ تا از ارزهای درخواستی کاربران را به لیست خود اضافه می‌کند.


ارز دیجیتال اوکی‌بی (OKB)


ارز دیجیتال اوکی‌بی (OKB)، توکن بومی صرافی OKEX است. این ارز دیجیتال به منظور ارائه تخفیف در کارمزد به هولدرهای صرافی، به کار می‌رود. توکن OKB که بر بستر اتریوم ساخته شده است در حال حاضر رتبه ۲۷ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است و قیمتی در حدود ۴۶.۷۰ دلار دارد.


ارز دیجیتال آرخام (ARKM)


آرخام یک پلتفرم ارز دیجیتال است که با استفاده از هوش مصنوعی به بی‌نام کردن داده‌های روی زنجیره بلاکچین می‌پردازد. توکن بومی پلتفرم آرخام، با علامت اختصاری ARKM نشان داده می‌شود. 

توکن ARKM رتبه ۳۲۹ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است و در حال حاضر قیمتی در حدود ۰.۴۱ دلار دارد.


ارز دیجیتال ماوریک پروتکل (MAV)


ماوریک پروتکل با هدف ارائه یک زیرساخت DeFi راه‌اندازی شده است. ارز دیجیتال اختصاصی این پروژه با علامت تجاری MAV نشان داده می‌شود و در رتبه ۳۱۰ بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. توکن ماوریک پروتکل در حال حاضر قیمتی در حدود ۰.۲۸ دلار دارد.


ارز دیجیتال پندل (PENDLE)


پلتفرم ارز دیجیتال پندل، امکان توکن‌سازی و معامله بازدهی آینده را برای کاربران خود فراهم می‌کند. توکن بومی این پروژه با نام اختصاصی PENDLE نشان داده می‌شود که رتبه ۲۳۳ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است و قیمتی در حدود ۰.۶۹ دلار دارد.


ارز دیجیتال دی‌اف‌آی مانی (YFII)


پلتفرم DFI.MONEY یک پلتفرم جمع‌آوری مالی غیرمتمرکز (DeFi) سالیانه فیننس (YFI) است که در ژوئیه ۲۰۲۰ راه اندازی شده. هدف این پلتفرم بهینه‌سازی بازده برای سرمایه‌گذاران دیفای بوده است.

ارز دیجیتال اختصاصی این پلتفرم با علامت YFII نشان داده می‌شود و در حال حاضر رتبه ۵۴۶ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است و قیمتی در حدود ۶۰۹.۶۸ دلار دارد.


ارز دیجیتال استارلینک (STARL)


استارلینک یا STARL توکن پروژه متاورس StarLink است که با استاندارد ERC-۲۰ ساخته شده است و در حال حاضر رتبه ۸۲۲ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

عرضه ۶ ارز دیجیتال جدید در آبان‌تتر / ارزهای اوکی‌بی، آرخام، ماوریک پروتکل، پندل، دی‌اف‌آی مانی و استارلینک لیست شدند 

کاربران صرافی آبان‌تتر می‌توانند با تکمیل مراحل ثبت نام و احراز هویت خود در کمتر از ۳۰ دقیقه، به معامله ارزهای دیجیتال محبوب خود، از جمله ۶ ارز جدید و پرطرف‌داری که به تازگی در آبان‌تتر لیست شده‌اند، بپردازند. تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته آبان‌تتر نیز به منظور پاسخگویی به سوالات و مشکلات احتمالی کاربران در دسترس خواهد بود.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/47ra
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.