رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

پی‌پال در مسیر ارزهای دیجیتال / راه‌اندازی هاب رمزارزی برای کاربران منتخب

غول پرداخت جهان، پی‌پال (PayPal)، که اخیراً جای پای خود در صنعت رمزارز را با راه‌اندازی استیبل‌کوین‌ خود تحت عنوان پی‌پال یو‌اس‌دی (PayPal USD) با نماد اختصاری PYUSD محکم کرده، خبر از راه‌اندازی یک مرکز رمزارزی تحت عنوان کریپتوکارنسی هاب (Cryptocurrency Hub) برای کاربران منتخبش داده است. این هاب، قابلیتی است که به کاربران منتخب این پلتفرم اجازه می‌دهد تا بیت‌کوین و دیگر رمزارزها را در حساب پی‌پال خود نگهداری کرده و با استفاده از آن‌ها تعامل داشته باشند.


شرایط استفاده از هاب رمزارزی پی‌پال


پی‌پـال پیش‌تر نیز در خصوص این هاب صحبت کرده بود و اکنون شرایط و ضوابط آن را به‌روزرسانی کرده و در اختیار عموم قرار داده است. این شرایط و ضوابط، پیش‌نیازها و الزاماتی که کاربران علاقه‌مند می‌توانند بر اساس آن‌ها از رمزارزها در حساب پی‌پال خود استفاده کنند را شرح می‌دهد.

به گفته این شرکت، هاب رمزارزی امکان خرید و فروش رمزارزها را برای کاربران فراهم می‌کند. در واقع در این سرویس، کاربران در کنار ارزهای فیات ذخیره‌سازی کرده در حساب پی‌پال خود، قابلیت پرداخت و خرید و فروش بر اساس رمزارزها را نیز دارند و این، تراکنش‌ها، تعاملات ارزی و پرداخت‌های آن‌ها را به مراتب تسهیل می‌کند.

پی‌پال با اشاره به این‌که هاب رمزارزی برای تعاملات مبتنی بر استیبل‌کوین شرکت، پی‌پـال‌ یو‌اس‌دی (PYUSD) نیز بسیار حائز اهمیت خواهد بود، بیان کرد:

موجودی شما در هاب رمزارز، دال بر حاکمیت شما بر رمزارز در مقدار مورد نظر است. لازم نیست برای داشتن ارز دیجیتال در حساب پی‌پال خود واقعاً ارز رمزنگاری شده در آن نگهداری کنید.

با این حال، این نکته را نیز نباید فراموش کرد که این قابلیت، در حال حاضر برای همه کاربران پـی‌پال در دسترس نیست. شرکت تصمیم گرفته کریپتوکارنسی هاب را صرفاً برای مجموعه‌ای خاص از کاربرانش فعال کند. در حال حاضر، شرطی که پی‌پال برای داشتن کریپتوکارنسی هاب مطرح کرده «داشتن یک حساب کاربری پی‌پال با یک موجودی خوب» است.


احراز هویت کامل برای استفاده از کریپتوکارنسی هاب


علاوه بر این، پـی‌پال برای تخصیص این هاب اطلاعات شخصی کاربران را نیز اعم از نام، آدرس فیزیکی، تاریخ تولد و شماره شناسایی مالیات دهندگان دریافت کرده، پس از تایید و احراز هویت کامل سرویس را در دسترس آن‌ها قرار می‌دهد.

شما فقط از طریق دسترسی به حساب کاربری پی‌پال خود می‌توانید به کریپتوکارنسی هاب دسترسی پیدا کنید. اگر مثلاً در هاوایی ساکن هستید، فعلاً امکان دسترسی به کریپتوکارنسی هاب برای شما وجود ندارد.

پس از عرضه این سرویس، در صورتی که کاربری به آن دسترسی داشته باشد، می‌تواند به راحتی به رمزارزها نیز در حساب کاربری پـی‌پال خود دسترسی پیدا کرده، تعاملات ارزی و خرید و فروش بیت‌کوین یا دیگر رمزارزها را انجام دهد. راه‌اندازی استیبل‌کوین پـی‌پال یو‌اس‌دی (PYUSD) گمانه‌زنی‌های زیادی را در صنعت رمزارز و همین‌طور خدمات مالی به راه انداخته بود و اکنون، با راه‌اندازی این سرویس سروصداها بالا گرفته است.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/kahi
منبع کوین‌تلگراف
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.