رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

کاهش حداقل سفارش در صرافی رمزینکس / کاربران با 10 هزار تومان هم می‌توانند معامله کنند

رمزینکس یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال مطرح است که با ارائه ابزارهای حرفه‌ای، کیف پول اختصاصی و… معاملات را برای کاربران ساده‌تر می‌سازد. روابط عمومی این مجموعه به تازگی از کاهش حداقل سفارش در صرافی رمزینکس خبر داده است. بر اساس اعلام این صرافی، کاربران رمزینکس حتی با ده هزار تومان در بازار ریالی و یک تتر در بازار تتری می‌توانند معامله در این پلتفرم تبادل رمزارز را آغاز کنند.

برای بسیاری از علاقه‌مندان بازار رمز ارزها این تصور وجود دارد که حتما برای انجام یک معامله باید میزان نقدینگی بالایی را در اختیار داشته باشند. اما در واقع در حال حاضر و با استفاده از ابزار و امکانات ایجاد شده توسط صرافی‌های ایرانی این امکان وجود دارد که با میزان نقدینگی بسیار ناچیز هم در این بازار اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال کرد. یکی از این امکانات را صرافی ارز دیجیتال رمزینکس به تازگی عرضه کرده است.


کاهش حداقل سفارش در صرافی رمزینکس


به گزارش روابط عمومی رمزینکس، میزان حداقل سفارش در صرافی رمزینکس در بازار ریالی ۱۰ هزار تومان و در بازار تتری معادل یک تتر شد.

این تغیر به این معناست که کاربران برای انجام یک معامله در رمزینکس تنها به ده هزارتومان نیاز دارند و می‌توانند با سرمایه های خرد در بازار رمز ارزهای رمزینکس سفارش خرید خود را ثبت کنید.

کاربران رمزینکس تا پیش از این برای سفارش‌گذاری در بازارهای ریالی و تتری باید حداقل مبلغ ۱۰۰ هزار تومان و ۱۰ تتر را برای شروع معاملات در نظر می‌گرفتند که با این کاهش در حال حاضر می‌توانند با مبلغ کمتری به انجام معاملات بپردازند.

کاهش حداقل سفارش در صرافی رمزینکس می‌تواند به مدیریت دارایی‌های خرد افراد کمک کرده و سفارش‌گذاری با حداقل مبلغ را برای این افراد تسهیل کند. این موضوع همچنین فرصت ایجاد سبد متنوع از رمزارزها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/yzz2
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.