رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

نات‌کوین همزمان با هاوینگ بیت‌کوین در صرافی‌ها فهرست خواهد شد

استخراج بازی محبوب تلگرام به پایان رسید

فاز استخراج نات‌کوین، دیروز به پایان رسید و تیم این پروژه در شبکه اجتماعی ایکس، زمان لیست شدن خود را همزمان با هاوینگ بیت‌کوین یعنی ۲۰ آوریل اعلام کرد.

نات‌کوین (Notcoin) یک بازی کلیکی مبتنی بر تلگرام بوده که در چند ماه گذشته توجه میلیون‌ها بازیکن را به خود جلب کرده است. این بازی 30 میلیون بازیکن در مجموع 5 میلیون کاربر فعال روزانه در اوج خود داشته که این اعداد و ارقام، به‌طور قابل توجهی بیشتر از اکثر بازی‌های کریپتویی بوده است. این بازی توسط تیم Open Builders ساخته شده و در داخل برنامه پیام‌رسان تلگرام اجرا می‌شودو در هفته‌های آینده یک توکن در شبکه باز (TON) راه‌اندازی می‌کند.

تیم نات‌کوین پس از نگرانی‌هایی که درباره ارزش توکن‌های این بازی به وجود آمد اخیرا اعلام کرده است که یک ایردراپ برای یک توکن واقعی به بازیکنان تعلق خواهد گرفت و در رشته‌ای از توییت‌ها و از طریق جامعه رسمی تلگرام نوشتند که دیگر «نهنگ‌های اولیه به سبک بیت‌کوین» وجود نخواهد داشت و مردم عادی می‌توانند نهنگ‌های این توکن باشند.

تیم Notcoin در مورد زمان راه‌اندازی توکن بسیار مرموز عمل کرده‌اند. آن‌ها برای اعلام پایان فاز استخراج، یک گرافیک به شکل باگ (اشکال) منتشر کردند که برای مدت کوتاهی روی صفحه بازیکنان ظاهر شد و روی آن نوشته شده بود: «۷ روز» که یعنی استخراج در اول آوریل به پایان می‌رسد و سپس فاز جدیدی از بازی آغاز می‌شود. درحال‌حاضر استخراج این توکن دیروز به پایان رسید و دنبال‌کنندگان این توکن منتظر اعلام تاریخ ایردراپ آن هستند.

پس از اعلام اتمام استخراخ توسط تیم نات‌کوین، صرافی بای‎‌بیت (Bybit)، در شبکه اجتماعی ایکس گفت که بازار اولیه (پیش-بازار) معاملات نات‌کوین را راه‌اندازی کرده است. معاملات پیش-بازار به صورت OTC (معامله خارج از صرافی) خواهد بود که برای معامله توکن‌های جدید قبل از فهرست رسمی آنها طراحی شده است. این بستر به خریداران و فروشندگان این امکان را می‌دهد تا با قیمت‌های از پیش تعیین‌شده، سفارش‌گذاری و معامله انجام دهند.

روز گذشته به تاریخ ۱ آپریل، تیم پروژه نات‌کوین در اکانت رسمی خود در توییتر اعلام کرد که نات‌کوین پیش‌بینی می‌کند که در ۲۰ آوریل، همزمان با هاوینگ بیت‌کوین، لیست می‌شود. هنوز مشخص نیست که آیا لیست شدن نات‌کوین واقعاً با هاوینگ بیت‌کوین همزمان خواهد شد یا خیر و تاریخ ۲۰ آوریل قطعی است. جامعه کریپتو منتظر هاوینگ بیت‌کوین است و سرمایه‌گذاران قبل از این رویداد، خود را برای نوسانات قیمتی که معمولاً با آن همراه است، آماده می‌کنند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/k4mz
منبع دی‌کریپت توییتر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.