رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

برگزاری دورهمی تخصصی ترید و سرمایه‌گذاری توسط گروه موج / ارتقای دانش و تجربیات کاربران از اهداف اصلی است

گروه موج به‌صورت مستمر به برگزاری دوره‌های معامله‌گری و سرمایه‌گذاری می‌پردازد. یکی از اهداف این گروه، ایجاد یک جامعه از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به‌عنوان مرجعی برای شبکه‌سازی و به‌اشتراک‌گذاری دانش و تجربیات در بازارهای مالی است.

مأموریت این گروه، ارتقای سطح دانش و شبکه‌سازی معامله‌گران از طریق برگزاری جلسات بوده و تاکنون با دورهمی‌هایی که در این خصوص داشته، در این راستا تلاش کرده است. لازم است اشاره شود که گروه موج، یک دورهمی تخصصی ترید و سرمایه‌گذاری نیز در تاریخ ۱۶ مهر برگزار خواهد کرد.

این دورهمی که با محوریت ناگفته‌هایی از الگوتریدینگ (عمق بازار و نردبان قیمت) خواهد بود، از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹ در کارخانه نوآوری آزادی برگزار خواهد شد.

مباحثی که در این دوره مطرح خواهد شد، از جمله بررسی بازار (تکنیکال و فاندامنتال)، آموزش مبانی اقتصاد، ارائه علمی و پنل بررسی نقش بازار و نردبان قیمت در الگوتریدینگ به همراه پیاده‌سازی به صورت زنده است.

برگزارکنندگان این دورهمی، نوید مددی (مدرس و فعال بلاکچین)، نرگس مرادآبادی (تریدر و تحلیلگر کریپتو)، امیر رضوی (تریدر و تحلیلگر کمی) و عرفان جانعلی (محقق بازارهای مالی) خواهند بود.

هدف اصلی از برگزاری این سلسله‌دورهمی‌ها که موج نام‌گذاری شده و ماهانه برگزار می‌شوند، ایجاد یک کامیونیتی سالم و قدرتمند از تریدرها و سرمایه‌گذاران است. در طول دورهمی علاوه بر شبکه‌سازی‌‌ به بررسی تکنیکال و فاندامنتال بازارها، آموزش مفاهیم کاربردی اقتصادی و ارائه‌های علمی و تخصصی جذاب مرتبط با مباحث معامله‌گری و سرمایه‌گذاری نیز پرداخته می‌شود.

در این دورهمی (موج ۲) تصمیم بر این است که علاوه بر بررسی و آپدیت بازارها، در ادامه موضوع دورهمی قبلی (موج ۱)، یک ارائه علمی و پنل جذاب در رابطه با نقش مفاهیمی چون عمق بازار و نردبان قیمت (Price ladder) و همچنین تأثیر تریدهای الگوریتمی در ساعات معامله‌گری همراه با پیاده‌سازی به صورت زنده در بازار داشته باشند.

در این دورهمی‌ها سعی گروه موج بر این است علاوه بر اینکه دوستان و ارتباطات حرفه‌ای جدیدی پیدا کنند، به موضوعات کاربردی روز و مورد نیاز معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بپردازند و در کنار هم دانش و تجربه جدیدی کسب کنند.

برای شرکت در این دورهمی و کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/3ndm
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.