رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

نحوه انتقال تتر از تراست‌ولت در پنج گام / نگاهی به مزیت‌های استفاده از تراست‌ولت

معامله‌گران رمزارز اغلب از تتر برای خرید سایر ارزهای رمزنگاری‌شده و به‌عنوان جایگزینی برای دلار یا ارز فیات استفاده می‌کنند. قیمت تتر به‌عنوان یک استیبل‌کوین، ثابت و برابر یک دلار است. در ادامه با مراحل انتقال تتر از تراست‌ولت و ویژگی‌های آن آشنا خواهید شد.

مهم‌ترین مزیت تتر نسبت به سایر ارزهای دیجیتال این است که راهی فراهم می‌کند تا در زمان نوسانات شدید در بازار رمزارزها، ارزش سرمایه معامله‌گران در یک دارایی باثبات‌تر محفوظ بماند. بنابراین، ضرورت وجود یک دارایی باثبات در صنعت کریپتو، زمینه را برای ایجاد تتر به‌عنوان یک استیبل‌کوین فراهم کرد.


چگونگی روش انتقال تتر از تراست‌ولت


با اینکه کیف پول تراست‌ولت محیطی امن و کاربردی برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود، این ابزار نیازسنجی صورت داد و طبق آن، امکان مشاهده تغییرات قیمت رمزارزها را نیز برای کاربران اضافه کرده است. اما نباید از یاد برد که همچنان امکان خریدوفروش مستقیم رمزارزها در این پلتفرم وجود ندارد؛ بنابراین برای انتقال ارز تتر از تراست‌ولت به صرافی، معامله‌گران باید در گام نخست در یک صرافی ارز دیجیتال که از تتر پشتیبانی می‌کند، ثبت‌نام و سپس یک حساب کاربری ایجاد کنند.

در گام بعدی کاربر می‌تواند مقدار تتر مورد نظر خود را از کیف پول تراست‌ولت به صرافی مربوطه انتقال دهد و در نهایت رمزارزهای خود را به فروش برساند. به‌عنوان نمونه، برای انتقال تتر از تراست‌ولت به صرافی کافی است در صرافی مورد نظر خود وارد قسمت واریز تتر (Deposit) شوید. هم‌زمان در کیف پول تراست‌ولت خود نیز وارد قسمت برداشت تتر (Send) شوید. سپس آدرس کیف پول تتر خود در صرافی ارز دیجیتال را کپی کرده و آن را در کیف پول تراست‌ولت وارد کنید. به‌ این‌ ترتیب، موجودی تتر خود را از تراست‌ولت به صرافی ارز دیجیتال انتقال می‌دهید.

انتقال تتر از تراست‌ولت به صرافی یک انتقال درون‌شبکه‌ای مربوط به بلاکچین محسوب می‌شود و به همین دلیل میزان مشخصی کارمزد تحت عنوان «کارمزد انتقال شبکه» را شامل می‌شود؛ بنابراین نباید از یاد برد که کارمزد انتقال شبکه موضوعی مرتبط با ساختار بلاکچین است که همه تراکنش‌های واریز و برداشت را شامل می‌شود و ارتباطی به صرافی‌های کریپتویی ندارد.


تراست‌ولت چگونه کار می‌کند؟


تراست‌ولت یک کیف پول موبایل ایمن و منبع‌باز برای ذخیره دارایی‌های دیجیتال از جمله تتر است؛ ابزاری که کاربران را قادر می‌سازد تا دارایی‌های رمزنگاری‌شده، از جمله بیت‌کوین، اتریوم، تتر و سایر توکن‌های ERC20 را ذخیره، ارسال و دریافت کنند. این کیف پول همچنین از پروتکل‌های استیکینگ و دیفای پشتیبانی می‌کند.

یکی از ویژگی‌های پراهمیت این کیف پول دیجیتال، توانایی آن در انتقال تتر (USDT) است. همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد، تتر یک استیبل‌کوین با پشتوانه دارایی است که به دلار آمریکا متصل است.

این بدان معناست که ارزش آن نسبت به دلار آمریکا ثابت است و همین آن را به انتخابی جذاب برای معامله‌گران و سرمایه‌گذارانی تبدیل می‌کند که به دنبال حفظ ارزش وجوه خود هستند. ارسال و دریافت تتر به این کیف پول ساده است. تنها کاری که باید انجام داد این است که بعد از باز کردن برنامه، گزینه «ارسال» را از صفحه اصلی انتخاب کرده، آدرس کیف پول گیرنده را وارد کرد. سپس میزانی از USDT که قصد جابه‌جایی آن هست را وارد کرده و روی گزینه «ارسال» کلیک کرد.

تراکنش فرد، پردازش و تتر به طور ایمن به آدرس کیف پول واردشده منتقل می‌شود. کیف پول ارز دیجیتال تراست‌ولت با فناوری رمزگذاری پیشرفته خود بستری امن برای ارسال و دریافت تتر فراهم می‌کند. این ولت تضمین می‌کند که همه تراکنش‌ها در برابر هکرها یا عوامل مخرب ایمن باشند. در عین حال راهی آسان برای کاربران فراهم می‌کند تا دارایی‌های دیجیتال خود را به صورت ایمن ذخیره کنند.

نحوه انتقال تتر از تراست‌ولت در پنج گام / نگاهی به مزیت‌های استفاده از تراست‌ولت

مروری بر ویژگی‌های تراست‌ولت


این کیف پول ویژگی‌های دیگری مانند صرافی غیرمتمرکز داخلی (DEX) ارائه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد مستقیماً در کیف پول خود بدون خروج از پلتفرم تجارت کنند. با استفاده از قدرت تدابیر امنیتی کیف پول، رابط کاربرپسند و ویژگی‌های پیشرفته مانند پشتیبانی DEX، کاربران می‌توانند به‌راحتی USDT را با خیال راحت و ایمن ارسال و دریافت کنند و در عین حال کنترل کامل بر وجوه خود را حفظ کنند. تراست‌ولت به کاربران کمک می‌کند از قابلیت‌های آن اطمینان داشته باشند و افزون بر آن روشی کارآمد برای معاملات دارایی‌های دیجیتال آنها فراهم می‌کند.


کدام صرافی ارز دیجیتال برای دریافت تتر از تراست‌ولت مناسب است؟


یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که اکثر معامله‌گران حداقل یک بار در طول فعالیت خود با آن مواجه می‌شوند، این است که بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ارسال تتر یا سایر رمزارزها کدام است؛ یا اینکه برای کاربران داخلی مناسب‌ترین گزینه استفاده از صرافی داخلی است یا خارجی؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت که بهترین صرافی ارز دیجیتال پلتفرمی محسوب می‌شود که علاوه بر پشتیبانی از رمزارزهای متنوع، از امنیت قابل قبولی نیز برخوردار باشد. صرافی‌های کریپتویی خارجی مانند بایننس و کوین‌بیس با اینکه امکانات زیادی را در زمینه خریدوفروش ارزهای دیجیتال به کاربران ارائه می‌دهند، اما به دلیل شرایط تحریمی ایران، اغلب برای تریدرهای ایرانی امن نیستند، زیرا هر لحظه امکان بلوکه شدن دارایی کاربران وجود دارد.

بنابراین امن‌ترین گزینه برای معامله‌گران ایرانی استفاده از صرافی‌های داخلی است تا خطرهای مربوط به مسدودشدن دارایی، سرمایه آنان را تحت‌ تأثیر قرار ندهد. در همین راستا، صرافی ارز دیجیتال او‌ام‌پی‌فینکس نیز یکی از پلتفرم‌های ایرانی است که افزون بر ارائه‌دادن خدمات کاربردی متنوع در زمینه معاملات ارزهای دیجیتال، محیطی امن برای معاملات رمزارزی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شایان ذکر است که تمام دارایی‌های کاربران در این صرافی به صورت سرد نگهداری می‌شود که بر امنیت دارایی آنان می‌افزاید.  


انتقال تتر از تراست‌ولت به او‌ام‌پی‌فینکس


کاربران برای انتقال تتر از تراست‌ولت به صرافی ارز دیجیتال او‌ام‌پی‌فینکس، بعد از ایجاد حساب کاربری از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن او‌ام‌پی‌فینکس، روند احراز هویت خود را باید تکمیل کنند. فرایند احراز هویت در این صرافی به صورت آنی صورت می‌گیرد. پس از آن، کاربر به ازای هر رمزارزی که در او‌ام‌پی‌فینکس پشتیبانی می‌شود، دارای یک کیف پول اختصاصی است؛ بنابراین معامله‌گران می‌تواند به‌راحتی تتر مورد نظر خود را از تراست‌ولت به صرافی ایرانی او‌ام‌پی‌فینکس منتقل کند.

نحوه انتقال تتر از تراست‌ولت در پنج گام / نگاهی به مزیت‌های استفاده از تراست‌ولت

چرا از کیف پول تراست‌ولت برای نقل‌وانتقال ارز دیجیتال استفاده کنیم؟


شاید این سؤال برای شما هم ایجاد شده باشد که چرا تراست‌ولت به یک ابزار محبوب برای تریدرها تبدیل شده است. در پاسخ باید به چند آیتم اشاره کرد. مهم‌ترین موضوع، حفظ امنیت دارایی کاربران است. وقتی از یک کیف پول دیجیتال سرد برای ارسال یا دریافت ارز دیجیتال استفاده ‌کنید، کلیدهای خصوصی شما هرگز در معرض دید هکرها قرار نمی‌گیرند. این بدان معناست که وجوه کاربر بسیار امن‌تر از زمانی است که از کیف پول گرم یا کیف پولی که به اینترنت متصل است استفاده می‌کند.

سهولت استفاده دومین ویژگی برجسته تراست‌ولت است. کیف پول Trust به گونه‌ای طراحی شده که استفاده از آن حتی برای مبتدیان آسان باشد. رابط کاربری ساده است و نیازی به نگرانی در مورد تنظیمات پیچیده نیست.

این کیف پول از چندین ارز پشتیبانی می‌کند. تراست‌ولت طیف گسترده‌ای از ارزهای رمزنگاری‌شده را پشتیبانی می‌کنند؛ بنابراین می‌توانید به‌راحتی تمام کوین‌ها و توکن‌های خود را در یک مکان ذخیره کنید.

زمانی که از این کیف پول دیجیتال برای ارسال رمزارز استفاده می‌کنید، کارمزدها معمولاً ناچیز است؛ به این دلیل که تراکنش روی بلاکچین انجام می‌شود که در اکثر موارد هزینه آن پایین است.

در پایان باید گفت که این کیف پول توسط توسعه‌دهندگان باتجربه‌ای پشتیبانی می‌شود که به طور مداوم نرم‌افزار را بهبود می‌بخشند و ویژگی‌های جدیدی اضافه می‌کنند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/hxdf
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.