رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

سومین سبد بینوست در تترلند اضافه شد / B100 ترکیبی بهینه از رمزارزهای برتر

تلاش‌های بینوست و تترلند به‌منظور ارتقای دسترسی سرمایه‌گذاران ایرانی به بازار رمزارزها همچنان ادامه دارد. این دو مجموعه، به‌عنوان پیشگامان در ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری متنوع و امن، در جدیدترین اقدام خود سبد B100  را به فهرست سبدهای موجود در تترلند اضافه کرده‌اند.  


سبد ترکیبی B100


این سـبد، ترکیبی بهینه از تعدادی رمزارز از بین ۱۰۰ رمزارز برتر بازار است که در کنار بیت‌کوین و اتریوم از رمزارزهای با پتانسیل رشد بالاتر هم استفاده می‌شود. بینوست، برای این سبـد به صورت مداوم بازار را رصد می‌کند و با مدیریت فعال، از ریزش سنگین ارزش دارایی‌ها در ریزش‌ها جلوگیری می‌کند و در صعودها سود بالاتری از متوسط بازار ایجاد می‌کند.

بینوست، دلیل انتخاب ۱۰۰ رمزارز برتر را شرایط فاندامنتال مطمئن‌تر آن‌ها نسبت به دیگر ارزهای بازار اعلام کرده و معتقد است با وزن‌دهی صحیح و مدیریت فعال می‌توان عملکرد سرمایه‌ای بهتر از عملکرد کلی ۱۰۰ رمزارز برتر بازار بدست آورد. بینوست بر این باور است که با استفاده از سـبد B100، سرمایه‌گذار به جای اینکه مدام دغدغه انتخاب رمزارز داشته باشد، می‌تواند با چند کلیک ساده به سـبدی مناسب از رمزارزهای مختلف دسترسی داشته باشد و ریسک کلی سرمایه‌گذاری خود را کاهش دهد.

یکی از ویژگی‌های جذاب سبـد B100، قابلیت نقدشوندگی بالا و خرید آسان واحدهای آن است. کاربران به راحتی می‌توانند از طریق تترلند، واحدهای سبـد موردنظر را خرید و فروش کنند. تترلند به عنوان یک سکوی تبادل رمزارز معتبر در ایران، بستر امنی را برای دسترسی آسان کاربران به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال فراهم کرده است.

سومین سبد بینوست در تترلند اضافه شد / B100 ترکیبی بهینه از رمزارزهای برتر

بعد از سبد Bdefi و BGC، این سومین سبد ارز دیجیتال است که در تترلند ارائه شده و مدیریت آن بر عهده بینوست است.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/du0o
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.