رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

معرفی معاملات چند شرطی یا MCO / سفارش‌گذاری چند شرطی در صرافی نیپوتو طراحی شد

نیپوتو همان‌طور که همیشه به دنبال خلق ایده‌های خلاقانه در بازار کریپتوکارنسی بوده برای ارائه یک سرویس مطلوب، دست به طراحی سفارشات چند شرطی یا Multi Conditional order زده است. باتوجه‌به اینکه این ویژگی نوپا است، طبیعی است که بسیاری از فعالان بازار کریپتوکارنسی با این ویژگی آشنا نباشند.

به گزارش روابط عمومی نیپوتو، همهٔ ما می‌دانیم که بیش از ۶۰ درصد از حجم معاملات بازار کریپتوکارنسی را بیت‌کوین و اتریوم در اختیار دارند. به همین دلیل رشد و یا ریزش این دو ارز مهم بازار، تقریباً همهٔ بازار را همسو با خودش خواهد کرد. حتماً برای شما هم این اتفاق افتاده که ارز دیجیتال خاصی را بررسی کرده‌اید و شرایط برای ورود به معامله آماده بوده است؛ اما نوسان قیمتی بیت‌کوین یا اتریوم و تأثیر آن بر ارز موردنظر شما ایده‌ها و تحلیل‌های شما را به هم زده است.

قطعاً هیچ‌کدام از ما فرصت بررسی همهٔ بازار آن هم به‌صورت ۲۴ ساعت شبانه‌روز را نداریم و اگر ابزاری در اختیار داشته باشیم که بتوانیم برای فعال‌شدن یک سفارش، چند شرط مهم و تأثیرگذار تعریف کنیم این ابزار می‌تواند آیندهٔ تریدرهای ما را تغییر دهد. دقیقاً اینجاست که نیپوتو برای رفع این چالش، این بار سرویس MCO را ارائه می‌دهد.

با استفاده از MCO شما می‌توانید در صرافی نیپوتو سفارشی را تعریف کنید با این شرط که درصورتی‌که قیمت بیت‌کوین، اتریوم یا هر ارز دیگری در صرافی موردنظرتان از محدودهٔ تعیین شده عبور کرد، معاملهٔ شما روی ارز دیگری در نیپوتو فعال شود. برای مثال می‌توانید سفارش خود را این‌گونه ثبت کنید، اگر در صرافی بایننس قیمت بیت‌کوین از ۴۰ هزار دلار عبور کرد، سفارش خرید شما در نیپوتو برای خرید دوج‌کوین به‌صورت لیمیت یا مارکت فعال شود.

 مخاطب اصلی این ویژگی منحصربه‌فرد قطعاً تریدرهای حرفه‌ای و فعال در بازارهای جهانی هستند که با بررسی ابعاد مختلف بازار از ارزهای دیجیتال گرفته تا شاخص‌های تأثیرگذار بر بازار کریپتو، سفارشات خود را تعیین می‌کنند. دستهٔ دومی که می‌توانند مخاطب سفارشات MCO باشند تریدرهایی هستند که در بازارهای ایرانی فعال بوده و قصد دارند تا از آربیتراژ کسب سود کنند. برای مثال شما می‌توانید قالب MCO سفارش خود را این‌گونه تعریف کنید، اگر در صرافی x قیمت تتر/تومان از فلان محدوده عبور کرد، در صرافی نیپوتو برای من تتر خرید شود.

ماهیت غیرمتمرکز بودن ارزهای دیجیتال فاکتورهای تأثیرگذار بر تعیین قیمت در بازار را تا حد بسیار زیادی با آنچه قبلاً از بازارهای مالی سراغ داشتیم، متفاوت کرده است. این باعث می‌شود تا روش معاملهٔ این دارایی‌ها نیز تغییر کند. به همین دلیل امروزه برای معامله این دارایی‌های دیجیتالی باید ابزارهای جدید و کاربردی تعریف شود. ما در صرافی نیپوتو همیشه در تلاش بودیم تا با ارائهٔ بهترین خدمات، چالش‌های مهم در حوزه بازار کریپتو را رفع کنیم تا دغدغه کاربر فقط به بررسی درست ارز موردنظرش خلاصه شود.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/0k6m
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.