رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

مدیرعامل بورس انرژی مطرح کرد / ماینرهای مجاز می‌توانند برق خود را از تالار برق سبز تأمین کنند

علی نقوی، مدیرعامل بورس انرژی در تازه‌ترین اظهار نظر خود عنوان کرد استخراج‌کنندگان رمزارز که دارای مجوز قانونی ماینینگ هستند، می‌تواند برای تأمین برق مورد نیاز خود از ظرفیت‌های بورس انرژی و تالار برق سبز بهره بگیرند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مدیرعامل بورس انرژی در مورد بازار برق سبز و بورس انرژی اعلام کرد: «بازار برق سبز می‌تواند تأمین‌کننده انرژی مورد نیاز صنایع در فصل‌هایی باشد که قطعی برق وجود دارد. همچنین سهامداران حقیقی با خرید این برق از طریق سبدگردان‌ها، می‌توانند در بازار برق سبز سرمایه‌گذاری کنند.»

مدیرعامل بورس انرژی در مورد صنعت استخراج رمزارز گفت: «یکی دیگر از ظرفیت‌هایی که تالار برق سبز برای مصرف‌کنندگان دارد، تأمین انرژی استخراج‌کنندگان رمزارز است. به این ترتیب استخراج‌کنندگان رمزارزی که دارای مجوز هستند، می‌توانند برق مورد نیاز خود را از طریق بورس انرژی تأمین کنند.»

موضوع استفاده از بازار برق سبز در فصل قطعی برق در حالی مطرح می‌شود که ماینرهای داخلی با چالش‌های متعددی در حوزه تأمین انرژی و قطع گاه‌وبی‌گاه برق در فصل تابستان و زمان‌های پرمصرف و همچنین نرخ بالای تأمین انرژی مواجه هستند. فعالان این حوزه معتقدند حتی استفاده از زیرساخت‌های تالار برق سبز و بهره بردن از برق ارزان‌تر از طریق بورس، تأثیر چشمگیری در هزینه‌های جاری این مجموعه‌ها ندارد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/72gg
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.