رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

عرضه شش رمزارز جدید در آبان‌تتر / ارزهای دیجیتال SEI ،CYBER ،NYM ،TOMI ،PROM ،XAUt  لیست شدند

به گزارش صرافی ارز دیجیتال آبان‌تتر، این هفته ارزهای دیجیتال SEI و CYBER هم‌زمان با لیست شدن در بزرگ‌ترین صرافی‌های جهان، در آبان‌تتر نیز لیست شدند. علاوه بر این دو، ارزهای NYM ،TOMI ،PROM و XAUt نیز به لیست صرافی آبان‌تتر اضافه شده‌اند و کاربران می‌توانند به خریدوفروش این ارزهای دیجیتال محبوب بر بستر صرافی آبان‌تتر بپردازند.


ارز دیجیتال سی نتورک (SEI)


سی نتورک (SEI network) یک شبکه بلاک‌‌چین لایه یک است که با هدف رونق دارایی‌های دیجیتال از NFTها گرفته تا محصولات مالی DeFi راه‌اندازی شده است. سه درصد از توکن SEI در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲، دو روز پس از اینکه این پروژه از نسخه بتای شبکه اصلی خود رونمایی کرد، ایردراپ شد.

هم‌زمان با لیست شدن توکن SEI در صرافی‌های بزرگ جهان مانند بایننس، مکسی (MEXC) و بینگ‌ایکس (BingX)، این توکن در آبان‌تتر نیز لیست شد. این ارز دیجیتال در حال حاضر رتبه ۱۰۷ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده و قیمتی حدود ۰.۱۵ دلار دارد.


ارز دیجیتال سایبرکانکت (CYBER)


پروژه ارز دیجیتال سایبرکانکت با این هدف طراحی شده که مقیاس‌پذیری برای برنامه‌های web۳ را تقویت کند. این توکن در حال حاضر قیمتی حدود ۴.۶۴ دلار دارد.


ارز دیجیتال ان‌ وای‌ ام (NYM)


پروژه ارز دیجیتال ان وای ام (NYM) در واقع سیستمی برای اضافه کردن حریم خصوصی به صنعت بلاکچین است. توکن بومی این شبکه که با علامت اختصاری NYM نشان داده می‌شود، رتبه ۲۶۹ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده و قیمتی حدود ۰.۱۴ دلار دارد.


ارز دیجیتال تومی‌نت (TOMI)


ارز دیجیتال TOMI فعالیت خود را از سال ۲۰۲۱ آغاز کرده است. هدف اولیه این پروژه، یافتن راهی برای کاهش هزینه کارمزد در شبکه اتریوم بود. توکن تومی‌نت که در حال حاضر قیمتی حدود ۲۰۲۹ دلار دارد، در رتبه ۲۳۳ بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.

عرضه 6 رمزارز جدید در آبان‌تتر / SEI ،CYBER ،NYM TOMI ،PROM و XAUt لیست شدند

ارز دیجیتال پرام (PROM)


پروژه ارز دیجیتال پرام در واقع یک بازار NFT بوده و هدفش این است که به صورت کاملاً محرمانه و غیرمتمرکز بتواند نیازهای صاحبان NFT، بازیکنان و علاقه‌مندان به متاورس را برطرف کند.

ارز دیجیتال پرام (PROM) در حال حاضر قیمتی حدود ۳.۹۹ دلار دارد و رتبه ۲۷۲ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است.


ارز دیجیتال تترگلد (XAUT)


تترگلد یکی از ارزهایی است که توسط بنیاد تتر راه‌اندازی شده است. Tether Gold در واقع یک استیبل‌کوین است که قیمت آن همواره با یک اونس طلا برابری می‌کند.

ارز دیجیتال XAUT در حال حاضر رتبه ۷۰ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده و قیمتی حدود ۱۹۰۳.۸ دلار دارد.

کاربران صرافی آبان‌تتر می‌توانند با تکمیل مراحل ثبت‌نام و احراز هویت خود در کمتر از ۳۰ دقیقه، به معامله ارزهای دیجیتال محبوب خود؛ ازجمله شش رمزارز جدید و پرطرفداری که به‌تازگی در صرافی رمزارز آبان‌تتر لیست شده‌اند، بپردازند. تیم پشتیبانی ۲۴ساعته آبان‌تتر نیز به منظور پاسخگویی به سؤالات و مشکلات احتمالی کاربران در دسترس خواهد بود.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/x90b
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.