آینده ارز دیجیتال شیبا چه خواهد شد؟ / همه‌چیز درباره شیبا و حاشیه‌هایش

ارز دیجیتال شیبااینو که به دلایلی در کانون توجه قرار گرفته، ارزش فعلی زیادی ندارد. با این حال، بخش زیادی از بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار گرفته و خود را به‌عنوان یک انتخاب عالی برای سرمایه‌گذاران نشان می‌دهد. اما ارز دیجیتال شیبااینو چیست، چگونه وارد ارزهای دیجیتال شد و آیا ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟ این مطلب همراه با مفاهیم مهم مختلفی حول این شکل جذاب ارز دیجیتال به درک سؤال «ارز شیبااینو چیست و چه آینده‌ای دارد؟» کمک می‌کند.


شیبااینو چگونه به وجود آمد؟


ارز دیجیتال شیبااینو در آگوست ۲۰۲۰ توسط فردی ناشناس به نام «ریوشی» (RYOSHI) ایجاد شد و مانند وضعیت بیت‌کوین و ساتوشی ناکاموتو، ما هیچ ایده‌ای از هویت واقعی سازنده آن نداریم. ریوشی می‌تواند یک گروه از افراد باشد، نه فقط یک فرد. شیبااینو بر بستر بلاکچین اتریوم پیاده‌سازی شده که توانایی اجرای قراردادهای هوشمند را به آن می‌دهد. از طریق قراردادهای هوشمند ارائه‌شده توسط بلاکچین اتریوم، شیبا می‌تواند فعالیت‌های خود را به‌صورت غیرمتمرکز انجام دهد.

سازندگان این ارز دیجیتال آن را مانند بسیاری از ارزهای دیگر بر بستر شبکه بلاکچین اتریوم ساخته‌اند. این یک میم‌کوین است که به‌عنوان رقیب دوج‌کوین یا Doge-Killer راه‌اندازی شده است. کوین شیبااینو پیش‌تر برخی از بازارهای دوج‌کوین را در اختیار گرفته و به‌عنوان یک انتخاب محبوب در بین سرمایه‌گذاران Crypto-Market در حال افزایش است.


چرا ارز دیجیتال شیبااینو بسیار محبوب است؟


یکی از دلایل محبوبیت آن این است که ایلان ماسک، بنیان‌گذار تسلا یک ‌بار در مورد علاقه خود به داشتن یک سگ شیبا توییت کرد که به نوبه خود بازار ارزهای دیجیتال را به هیجان آورد و قیمت آن را تا ۳۰۰ درصد افزایش داد. پس از اینکه ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار شبکه بلاکچین اتریوم، ۵۰ تریلیون کوین شیبااینو به صندوق امداد کووید ۱۹ در هند که توسط یک کارآفرین هندی کریپتو به نام سندیپ نایوال تأسیس شده، اهدا کرد، همگان متوجه پتانسیل بالای ارزهای دیجیتال؛ به‌خصوص شیبا برای کمک به مناطق محروم شدند.


تاریخچه قیمت شیبااینو


ارز دیجیتال شیبااینو در اول آگوست ۲۰۲۰ متولد شد. در آن روز، یک کوادریلیون ژتون ضرب شد. هزینه یک SHIB منفرد 0.00000000051 دلار بود و 196.078.431.372 SHIB را می‌شد با ۱۰۰ دلار خرید. به ‌محض ضرب ۵۰ درصد سکه‌های SHIB، عرضه در استخر نقدینگی SHIB/ETH در یونی‌سوآپ قفل شد. ۵۰ درصد دیگر در سه تراکنش متوالی به ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم ارسال شد. قیمت شیبااینو از سال ۲۰۲۰ تاکنون نوسانات زیادی داشته است.


آینده ارز شیبااینو


اگرچه ارز شیب یا شیبااینو تنها به‌عنوان میم شناخته می‌شود، اما محبوبیت روزافزون آن و علاقه مردم به شرکت در آن به آینده‌ای متفاوت و خیره‌کننده اشاره دارد. اگرچه تحرک زیادی بین این توکن و ارزش آن وجود ندارد، اما خریداران فعال به‌طور بالقوه می‌توانند به افزایش ارزش آن کمک کنند. در بازار فعال‌تر، ارزش آن می‌تواند به 0.00001040 دلار برسد. اگرچه ممکن است در حال حاضر ارزش قابل‌ توجهی نداشته باشد، اما به لطف محبوبیت آن، می‌تواند در آینده تأثیر چشم‌گیری بر سرمایه‌گذاران بزرگ در بازار کریپتو داشته باشد.

یک سؤال خیلی متداول در بازار رمزارزها این است که آیا رمزارز شیبااینو سرمایه‌گذاری خوبی است؟ هیچ پاسخ قطعی برای این سؤال وجود ندارد و همه‌چیز به شرایط فردی سرمایه‌گذاران بستگی دارد. رمزارزها سرمایه‌گذاری‌های بی‌ثباتی هستند که می‌توانید آن را ثروتمند کنید یا ضرر بزرگی داشته باشید. قبل از سرمایه‌گذاری درنگ کرده و آستانه ریسک خود را ارزیابی کنید. تحقیقات خود را انجام دهید و هرگز بیش از آنچه می‌توانید از دست بدهید، سرمایه‌گذاری نکنید. احتمالاً شما باید دید بزرگی داشته و آماده باشید که چندین سال منتظر بمانید تا این ارز دیجیتال کشش کافی برای رسیدن به قیمتی بی‌سابقه داشته باشد.

پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد شیبااینو در بلندمدت افزایش قیمت را تجربه خواهد کرد. با این‌ حال، پیش‌بینی‌کنندگان ممکن است اشتباه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.