رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

والکس در فاینکس

احسان مهدی‌زاده، قائم‌مقام والکس از آخرین محصولات و امکانات این صرافی می‌گوید

مجموعه والکس یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های صنعت رمزارز کشور است که حدود چهار سال و نیم قدمت دارد. والکس که یک صرافی رمزارز ۵۰ کوینی است، در چهاردهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با محصولات و امکاناتی جدید حضور پیدا کرد. به گفته احسان مهدی‌زاده، قائم‌مقام والکس، این نمایشگاه یک نمایشگاه تخصصی است که برای شرکت در آن باید محصولات‌مان را ارتقا می‌دادیم.

به گفته مهدی‌زاده، مخاطبان نمایشگاه بورس، بانک و بیمه افراد متخصص و آشنا به حوزه‌های اقتصادی و مالی هستند، یعنی اگر کار ما به ‌اندازه کافی کیفیت نداشته باشد، نمی‌توانیم در مقابل مخاطب جایگاه خوبی داشته باشیم. وقتی‌ تصمیم می‌گیریم در یک نمایشگاه تخصصی با مخاطبان تخصصی شرکت کنیم، باید محصول و کسب‌وکار خود را از لحاظ کیفیت و سطح استاندارد ارتقا دهیم تا حرفی برای گفتن داشته باشیم و حضورمان معنادار باشد.

او با بیان اینکه تمامی بازارها و کوین‌های مرسوم و محبوب که در سطح دنیا مبادله می‌شوند، در صرافی والکس وجود دارند، ادامه داد: «والکس در بازارهای خود بیش از ۵۰ کوین برای خریدوفروش دارد. فیچرها و امکانات مختلفی که پلتفرم والکس ارائه می‌دهد با پلتفرم‌های خارجی برابری می‌کند.»

او با بیان اینکه از بهمن سال گذشته امکانات زیادی را به والکس اضافه کرده‌ایم، توضیح داد: «اپلیکیشن کاربردی، سود و ضرر و هشدار قیمت نمونه‌ای از این امکانات است. همچنین APA والکس را تغییر داده‌ایم و موتور معامله (TRADE ENGINE) را نیز که قابلیت ثبت تعداد زیادی ترید در ثانیه دارد، ایجاد کرده‌ایم.»

مهدی‌زاده با اشاره به قابلیت حد سود و ضرر گفت: «دی ماه از والکس جدید در پلتفرم جدید بهره‌برداری و رونمایی کردیم. در پلتفرم جدید UI و UX تغییر کرده، پلتفرم جدید بسیار زیباتر شده و کار با آن آسان‌تر است. قابلیت حد سود و ضرر را به این پلتفرم اضافه کردیم که در بازارهای ریزشی بسیار کاربردی است. وقتی این قابلیت را وارد بازار کردیم، هیچ‌کدام از صرافی‌های ایرانی آن را نداشتند. خوشحالیم که پس از ما همکاران و رقبایمان نیز به فکر اضافه‌کردن حد سود و ضرر افتادند.»

او تأکید کرد که مهم نیست کاربر از پلتفرم ما استفاده کند یا نه، مهم این است که کاربر از امکانات موجود بهره ببرد؛ در این شرایط است که صنعت ما پویاتر می‌شود.

او با اشاره به برنامه‌های آتی والکس ادامه داد: «فیچر هشدار قیمت را برای آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند قیمت‌ها را بدانند و برنامه‌ریزی کنند، طراحی کردیم. در آینده نزدیک سرویس‌های اتومات‌تری نظیر این‌بات به مجموعه اضافه می‌شود. تعداد کوین‌های ما قرار به ۶۰ برسد و 10 کوین طی یک یا دو ماه آینده به کوین‌های قبلی اضافه شود. سرویس OVER THE COUNTER هم در حال اضافه‌شدن است. از طریق این سرویس تا سقف یکصد کوین را بدون مشکلی در تأمین، پشتیبانی خواهیم کرد.»

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش به اپلیکیشن کاربردی والکس اشاره کرد و گفت: «این اپلیکیشن که کاربری بسیار ساده‌ای دارد، در چهار یا پنج ماه گذشته بیش از ۲۰۰ هزار دانلود داشته است.» قائم‌مقام والکس در پایان بیان کرد که صرافی، فرایند احراز هویت را که یکی از نقطه‌های سخت برای کاربران بود، تسهیل کرده و در نتیجه آن در کمتر از ۱۲ ساعت مراحل احراز هویت کاربران کامل می‌شود. والکس یک سطح ساده‌تر هم برای کاربرانی که مراحل احراز هویت خود را کامل نکرده‌اند، طراحی کرده است. در این سطح حتی کاربران با فرایند احراز هویت ناتمام هم اجازه ترید و واریز مبلغ دارند.»

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/mm7g
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.