رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

توافق اولیه بایننس و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا / دسترسی بایننس گلوبال به اطلاعات کاربران آمریکایی، محدود می‌شود

بایننس و زیرمجموعه آمریکایی آن، Binance.US در ۱۶ ژوئن با کمیسیون بورس و اوراق بهادار به توافقی اولیه رسیدند. بر اساس این توافق، تنها کارمندان شعبه آمریکایی این صرافی رمزارز به وجوه کاربران ایالات متحده دسترسی خواهند داشت.

بر اساس متن این توافق که از سمت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) پیشنهاد شده است، مقامات و کارمندان بایننس گلوبال (شعبه بین‌المللی) دیگر به کلیدهای خصوصی کیف پول‌های رمزارزی گرم و سرد کاربران آمریکایی، سیستم‌ها و کنترل‌های داخلی و همچنین ابزارهایی مانند خدمات وب آمازون (AWS) دسترسی نخواهند داشت.

همچنین در صورت نهایی شدن این توافق، شعبه آمریکایی بایننس موظف است که همه اطلاعات و هزینه‌های کسب‌وکار خود را به صورت شفاف در اختیار کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده بگذارد.

این توافق پس از آن مطرح می‌شود که SEC، اتهامات مختلفی را علیه بایننس در دادگاه ثبت کرد و پس از آن در تاریخ ۱۳ ژوئن خواستار مسدود کردن حساب‌های بایننس و ضبط وجوه توسط دادگاه شد. با این‌حال  دادگاه حکم به رد این درخواست داد و از طرفین دعوا خواست که با یکدیگر سازش و توافق کنند زیرا تعطیلی کامل بایننس، نه تنها برای این شرکت بلکه برای بازار رمزارزها و کاربران ایالات متحده، عواقب بدی خواهد داشت.

بر اساس ادعاهای مطرح‌شده، SEC نگران است که در صورت عدم صدور دستور منع موقت، وجوه کاربران Binance.US از این کشور خارج شده و یا سوابق تراکنش‌های این کسب‌وکار نابود شود.

بر اساس توافق اولیه، Binance.US باید برای کاربران خود کیف پول‌های جدیدی ایجاد کند که مقامات هلدینگ بایننس و شعبه بین‌الملل این صرافی به آن دسترسی نداشته باشد.

این توافق هنوز نهایی نشده است و برای اجرا، باید به تایید قاضی فدرال در ایالات متحده برسد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/kt86
منبع کوین دسک
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.