رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

مدیرعامل نیک‌پرداخت مطرح کرد / تلاش ما کاهش درد تحریم برای مردم است

شرکت نیک‌پرداخت فعالیت خود را با هدف رفع نیاز کاربرانی که به هر دلیلی در پرداخت‌‌ها و دریافت‌های بین‌المللی با مشکل مواجه هستند، آغاز کرد. این مجموعه اخیراً اقدام به ایجاد تغییراتی در پلتفرم خود کرده تا بتواند تجربه کاربری بهتری را در اختیار مشتریان قرار دهد.

در همین راستا، محمدجواد اسدپور، مدیرعامل مجموعه نیک‌پرداخت در گفتگو به نود و هفتمین شماره از هفته‌نامه کارنگ، به بیان مسیر این کسب و کار رمزارزی پرداخته است.


ارائه همه ارزهای دیجیتال معتبر در نیک‌پرداخت


مدیرعامل مجموعه نیک‌پرداخت می‌گوید: «ما همیشه سعی کردیم به‌طور کلی حامی کسب‌و‌کارها و فریلنسرها در پرداخت‌ها و دریافت‌های بین‌المللی باشیم. در این سال‌ها تلاش کردیم با داشتن زیرساخت‌هایی قوی خدماتی را که ارائه می‌دهیم، ارتقا ببخشیم و همچنین این خدمات را با کیفیت و امنیت بالاتر ارائه دهیم. تغییراتی هم که اخیراً در پلتفرم خود ایجاد کرده‌ایم، در همین راستا بوده است.»

او ادامه می‌دهد: «بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاینی که نیاز به پرداخت‌های ارزی دارند، از جمله دریافت مجوز، تمدید سرورها و… از خدمات سایت ما استفاده می‌کنند. همچنین برای مثال بازرگانانی که پرداخت‌های خرد یا تخصصی‌شان را هیچ صرافی‌ای پشتیبانی نمی‌کند، این بخش از نیاز خود را از طریق مجموعه ما برطرف می‌کنند. این افراد خیلی راحت می‌توانند سرویس‌های ما را به‌صورت اتوماتیک دریافت کنند.»


۱۵ سال تجربه و تخصص نیک‌پرداخت


اسدپور درباره تیم نیک‌پرداخت می‌افزاید: «برند نیک‌پرداخت از سال ۱۳۹۷ شروع به کار کرده، ولی ما پیش از آن هم در این حوزه فعالیت می‌کردیم و یک تجربه و تخصص ۱۵ساله پشت این برند است. در زمان راه‌اندازی این کسب‌و‌کار زیر ۱۰ نفر نیروی کار داشتیم، اما امروز حدود ۲۰۰ همکار داریم که در این حوزه مشغول به کار هستند.»

به گفته او عمده کاربرانی که با نیک‌پرداخت کار می‌کنند، کسب‌وکارهای آنلاین هستند. در مرحله دوم فریلنسرها و بازرگانان مشتریان اصلی این برند را تشکیل می‌دهند و سایر کاربران هم شامل عامه مردمی هستند که در زمینه پرداخت‌های بین‌المللی نیازهایی دارند و این نیازها توسط نیک‌پرداخت برطرف می‌شود.

نیک‌پرداخت

تغییرات در راستای تجربه کاربری لذت‌بخش


مدیرعامل شرکت نیک‌پرداخت تأکید می‌کند: «مجموعه ما سعی دارد همیشه رو‌به‌جلو حرکت کند و تا جایی که امکان دارد نیازهای کاربران را به بهترین شکل پوشش دهد.»

او درباره تغییراتی که اخیراً این مجموعه در خدمات خود ایجاد کرده، توضیح می‌دهد: «پلتفرمی که تا پیش از این از آن برای خدمات‌دهی به کاربران خود استفاده می‌کردیم، قدیمی شده و توسعه آن با دشواری همراه بود. از سویی ما برای آنکه کاربران‌مان تجربه لذت‌بخشی از کار کردن با ما داشته باشند، مجبور به انجام تغییرات و توسعه پلتفرم بودیم.

اسدپور ادامه داد: «به همین دلیل در نهایت تصمیم به راه‌اندازی پلتفرم جدید گرفتیم تا در آن بتوانیم از فناوری‌های به‌روز دنیا استفاده کنیم و به لحاظ امنیتی و تحلیل دیتا با هوش مصنوعی و… بتوانیم تجربه کاربری بهتری را به مشتریان ارائه بدهیم. برخی از این تغییرات مورد نیاز در سایت قبلی با صرف زمان و تلاش بیشتری توسط تیم فنی انجام می‌شد، اما در پلتفرم جدید تغییرات مورد نیاز توسط خود ادمین‌ها قابل اعمال است و سرعت و کیفیت کار افزایش یافته است.»

اسدپور خاطرنشان می‌کند: «همچنین یکسری محصولات جدید به مجموعه خود اضافه کرده‌ایم. در پلتفرم جدید بسیاری از سرویس‌هایی که پیش از این به‌صورت دستی انجام می‌شد، اکنون به‌صورت خودکار انجام می‌شود. البته برخی محصولات جدید در این پلتفرم هنوز به مرحله بهره‌برداری نرسیده است. با توجه به اینکه سایت را اخیراً راه‌اندازی کرده‌ایم، به‌مرور تمام این گزینه‌ها جهت استفاده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.»


ارائه خدمات جدید در حوزه ارزهای دیجیتال


او با اشاره به اینکه نیک‌پرداخت در تنوع محصولاتی مانند ارز دیجیتال نیز اتفاق‌های جدیدی را رقم زده و کوین‌های بیشتری را در OTC سایت پشتیبانی خواهد کرد، اعلام می‌کند: «می‌توانم بگویم به‌زودی دیگر هیچ کوین معتبری نیست که در صرافی‌های بزرگ دنیا وجود داشته باشد و ما در نیک‌پرداخت نتوانیم آن را ارائه دهیم. این موضوع در هفته‌های آینده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و کاربران می‌توانند این کوین‌ها را در نیک‌پرداخت خریدوفروش کنند».

اسدپور ادامه می‌دهد: «یک سری سرویس‌های ارزهای الکترونیک دیگر نیز اضافه شده که کاربران می‌توانند از آن در برخی سایت‌هایی که این سرویس را ارائه می‌دهند، استفاده کنند. در این سیستم تسویه‌حساب را در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام ‌می‌دهیم و اگر کاربر احراز هویت کرده باشد، این روند به‌صورت اتوماتیک انجام خواهد شد.»

مدیرعامل برند نیک‌پرداخت در پایان می‌گوید: «چشم‌اندازی که ما در نیک‌پرداخت پیش چشم داریم، این است که تمامی کاربرانی که از سرویس‌های مجموعه ما استفاده می‌کنند، بابت برطرف‌شدن نیازهای ارزی‌شان حس بسیار خوبی داشته باشند و هنگامی که وارد وب‌سایتی می‌شوند که به هر دلیلی نمی‌توانند از آن سرویسی دریافت کنند، ما بتوانیم این مشکل را برای آنها برطرف کنیم. در واقع تلاش ما این است تا جایی که می‌توانیم با ارائه و توسعه کیف‌ پول‌های الکترونیکی و کریپتویی و ریالی ارزشی را خلق کنیم که تمامی نیازهای مراودات داخلی و بین‌المللی کاربران را مرتفع کند و آن‌ها بتوانند از ارتباط با جوامع بین‌المللی لذت ببرند.»

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/waqs
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.