رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

معرفی ۴ ارز دیجیتال جدید در صرافی رمزینکس / رمزارزهای مجیک، جی ام ایکس، اینجکتیو پروتکل و لیدیز لیست شدند

صرافی رمزارزی رمزینکس در راستای پاسخ به نیاز کاربران، چهار ارز دیجیتال مجیک، جی‌ام‌ایکس، اینجکتیو پروتکل و لیدیز را در اواخر اردیبهشت ماه به پلتفرم خود، اضافه کرده است؛ این ارزها بر اساس محبوبیت و امنیت انتخاب و لیست شده اند. یکی از نیاز علاقه‌مندان ارزهای دیجیتال، طیف وسیع تعداد ارزها و توکن‌های پلتفرمی است که از آن برای خریدوفروش استفاده می‌کنند؛ هر چه تعداد ارزهای یک پلتفرم بیشتر باشد، دسترسی کاربران به دنیای ارزهای دیجیتال بیشتر شده و محدودیت سرمایه‌گذاری کاهش می‌یابد. در ادامه به معرفی ارزهای جدید رمزینکس پرداخته شده است.


ارز دیجیتال مجیک (MAGIC)


ترژر دائو (Treasure DAO)، یک سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) است که بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است. هدف این پلتفرم، ایجاد یک پلتفرم غیرمتمرکز برای کاربران است تا به طور جمعی روی دارایی‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده و آن را مدیریت کنند. توکن مجیک که مربوط به این پروژه است نیز بر روی شبکه اتریوم ساخته شده و بر روی هر دو لایه اتریوم یعنی لایه دوم، شبکه آربیتروم و لایه یکم، شبکه ( ERC-۲۰) موجود است. توکن مجیک در رتبه ۱۴۷ بازار قرار دارد.


رمزارز جی ام ایکس (GMX)


توکن GMX، توکن بومی اکوسیستم  Gamedex است که نقش نقدینگی و اقتصادی این پلتفرم را بر عهده دارد؛ یعنی به عنوان ارز اصلی در پلتفرم Gamedex استفاده می‌شود و می‌توان از آن برای خریدوفروش و تجارت دارایی‌های دیجیتال و برای پرداخت هزینه تراکنش در شبکه Gamedex استفاده کرد.

این توکن، یک توکن حاکمیتی است؛ به این معنا که دارندگان آن در تصمیمات تاثیرگذارند و حق رای دارند.

GMX یک توکن در بلاک‌چین اتریوم که با اکوسیستم اتریوم سازگار دارد و می‌تواند در کیف پول‌های اتریوم ذخیره شود. این ارز در رمزینکس بر روی شبکه آربیتروم قابل انتقال است. مجموع عرضه GMX در حدود ۲۰۰ میلیون است که تا همین ماه حدود ۱۲۰ میلیون آن عرضه شده است.


ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل (INJ)


اینجکتیو پروتکل (Injective Protocol)، یک پروتکل تبادل غیرمتمرکز (DEX) است که بر روی بلاکچین کازماس (Cosmos)  ساخته شده است. توکن INJ، توکن اصلی این پلتفرم است که برای اهداف مختلفی چون پرداخت هزینه تراکنش، استکینگ و نقش حاکمیتی ساخته شده است.  این ارز در رتبه ۷۵ بازار قرار گرفته است و مجموع عرضه آن ۱۰۰ میلیون است و تا امروز حدود ۸۰ میلیون توکن در گردش دارد.


رمزارز لیدیز (LADYS)


این توکن یک میم‌کوین است که ادعا دارد اولین توکن مربوط به زنان در دنیای ارزهای دیجیتال است و با هدف رشد توانایی زنان در یک محیط امن همراه با سرگرمی و تفریح ایجاد شده است. این میم‌کوین، یک مجموعه NFT مربوط به خود به اسم میلیدی میکر (Milady Maker) دارد که شامل عکس‌های پروفایل‌ با الهام از زیبایی‌شناسی نئوچیبی، ایجاد شده است. نقشه راهی که سازندگان توکن لیدیز منتشر کرده‌اند شامل سرگرمی، بازی، ان‌اف‌تی و پلتفرمی برای آشنایی زنان است. این توکن پس از توییت ایلان ماسک  درباره خود، بیش از ۵ هزار درصد رشد داشت و پس از آن نیز در چند صرافی مهم لیست شد.

صرافی ارزدیجیتال رمزینکس، در حال حاضر بیش از ۱۶۰ رمزارز در پلتفرم خود دارد و در تلاش است تا ارزهای بیشتری نیز متناسب با سلیقه کاربران لیست کند. کاربران رمزینکس نیز می‌توانند با مراجعه به پشتیبانی رمزینکس ارز مورد علاقه خود را برای اضافه شدن به صرافی پیشنهاد دهند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/6qdi
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.