رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

پیشنهادی برای بازگرداندن کنترل تورنادوکش / هکر قصد خنثی‌سازی حمله خود را دارد

هکری که طی یک حمله، بر کوین‌میکسر تورنادو کش مسلط شده بود، در حال ارائه پیشنهادی برای بازگرداندن حاکمیت این پروتکل به وضعیت قبل از هک است.

این هکر در روز ۲۰ می، از طریق یک پروپزال مخرب، با تصاحب کنترل کامل تورنادو کش، یک میلیون و دویست هزار رای حاکمیتی برای خود کسب کرد و ده هزار رای را به صورت تورن، توکن بومی این پروتکل غیرمتمرکز برداشت کرده و فروخت.

پس از اعلام این حمله، تیم توسعه‌دهنده سابق تورنادو کش، وضعیت را ناامیدکننده خواند و اعلام کرد که در حال طراحی سرویسی ترکیبی است تا این نقص امنیتی را رفع کند. با این حال به کامیونیتی تورنادوکش هشدار داده شد که سریع‌تر، سرمایه قفل‌شده حاکمیتی خود را برداشت کنند تا متحمل ضررهای بیشتری نشوند.

به گزارش کوین‌تلگراف حالا در ۲۲ می، این هکر پیشنهادی برای خنثی کردن حمله خود و بازگرداندن کنترل تورنادو کش مطرح کرده که موجب تعجب اعضای این کامیونیتی شده است. نظرات متفاوتی به این پیشنهاد وجود دارد و برخی از اعضا نسبت به آن خوشبین نیستند.

با این حال Mr. Tornadosaurus Hex، یکی از کامیونیتی‌های فعال تورنادوکش معتقد است شانس خوبی برای اجرای این پیشنهاد وجود دارد و به سایر اعضای کامیونیتی خاطرنشان کرده که برای بازگرداندن کنترل این پروتکل، هیچ انتخاب دیگری جز پیروی از هکر نیست.

برخی از مخالفان نیز معتقدند که این اقدام، ساختگی است و صرفا برای افزایش قیمت توکن torn صورت گرفته است.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/hsje
منبع کوین‌تلگراف
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.