رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

توقف ارائه توکن‌های بورس تهران در مبدل رمزارزی تترلند-مزدکس / مشکلات رگولاتوری سازمان بورس منجر به قطع خدمات شد

صرافی رمزارزی تترلند در اطلاعیه‌ای خبر از توقف ارائه توکن‌های بورس تهران در مبدل رمزارزی تترلند-مزدکس داد.

طبق این اطلاعیه، امکان ارائه خدمات توکن‌های بهادار در مجموعه مزدکس وجود ندارد و علت آن نیز مشکلات قانون‌گذاری سازمان بورس و اوراق بهادار کشور مطرح شده است. بر اساس این اطلاعیه، با عدم‌ امکان تامین خدمت توکن‌های بهادار بورس از سوی مزدکس، تترلند عرضه این سرویس را متوقف کرده است.

مبدل رمزارزی

این اطلاعیه در حالی منتشر می‌شود که تترلند در روز ۲۰ اردیبهشت به مناسبت پنج سالگی فعالیت خود، ضمن انتشار گزارش عملکرد، از همکاری جدیدی با مجموعه مزدکس رونمایی کرد.

تحویلدار اشاره کرده بود: «نکته حائز اهمیت آن است که صندوق‌های توکنایز‌شده همواره به صورت ۲۴ ساعته امکان معامله را دارند و محدودیت‌های ساعات بازار سهام تهران را ندارند».

مجموعه مزدکس دلیل این تصمیم را مشکلات قانون‌گذاری از سمت سازمان بورس و اوراق بهادار کشور اعلام کرده‌است. در اعلام مزدکس عنوان شده «تفاوت در ماهیت ارائه سرویس» از سمت سازمان بورس و اوراق بهادار کشور مانعی برای ارائه این خدمت است، این درحالی است که پیش‌ازاین آگاهی از ماهیت سرویس وجود داشته‌است. تترلند نیز در پی این تصمیم طی اطلاعیه‌ای که در سایت خود منتشر کرده‌است، اعلام کرد عرضه این توکن‌ها را در نسخه جدید خود متوقف کرده است.

تترلند در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر حفظ منافع کاربران خود اعلام کرد: «با توجه به تعهد نسبت به کاربران محترم سازوکاری ترتیب داده شده تا خریدارن توکن‌های بهادار ذکرشده با مشکلی مواجه نشوند». تترلند در این اطلاعیه متعهد شده کلیه کاربرانی که از روز شنبه ۲۳ اردیبهشت لغایت دوشنبه ۲۵ اردیبهشت توکن‌های بهادار را خریداری کرده‌اند، دارایی‌شان در کیف پول حساب‌کاربری محفوظ است. این کاربران می‌توانند به محض تصمیم برای فروش با پشتیبانی آنلاین تماس بگیرند و در هر زمان از شبانه‌روز درخواست بازخرید ثبت کنند. تترلند نیز براساس نرخ لحظه‌ای توکن‌ها در زمان اقدام کاربر برای بازخرید، این توکن‌ها را بازخرید می‌کند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/7b29
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.