رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

اوج گرفتن تنش‌های رگولاتوری رمزارزی در آمریکای شمالی / صرافی بایننس فعالیتش را در کانادا متوقف می‌کند

بایننس که بر اساس حجم معاملات، بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی جهان است، اخیرا اعلام کرده که به علت دستورالعمل‌های جدید مربوط به استیبل‌کوین‌ها و محدودیت‌های سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال در کانادا، مجبور به ترک این کشور شده است. این صرافی رمزارزی اعلام کرده است که فعالیت خود را در کانادا متوقف می‌کند و دلیل آن رگولاتوری و محیط نظارتی چالش‌برانگیز این کشور است.

این صرافی ارزهای دیجیتال در توییتی مطرح کرده است: «ما امید زیادی به ادامه صنعت بلاکچین در کانادا داشتیم. متأسفانه، دستورالعمل‌های جدید مربوط به استیبل کوین‌ها و محدودیت‌های سرمایه‌گذاری ارائه‌شده به صرافی‌های ارز دیجیتال، باعث می‌شود در حال حاضر بازار کانادا دیگر برای بایننس قابل دوام نباشد».

بایننس

طبق این دستورالعمل، پلتفرم‌های معاملاتی دارایی‌های دیجیتال در داخل کشور کانادا تنها با داشتن تاییدیه این نهاد می‌توانند به مشتریان خود خدمات خرید یا سپرده‌گذاری استیبل کوین‌ها را ارائه کنند. همچنین صرافی‌های رمزارزی برای دریافت این تاییدیه باید بررسی‌های موشکافانه مختلف نهاد CSA را بگذرانند.

بایننس در ادامه رشته توییت خود اشاره کرده است که با مقررات جدید این کشور موافق نیست، اما همچنان امیدوار است که امکان همکاری با رگولاتورهای کانادایی برای توسعه بیشتر چارچوب نظارتی در مورد ارزهای دیجیتال وجود داشته باشد.

بایننس در سال گذشته، بیشتر از قبل زیر ذره‌بین نظارتی رگولاتورهای آمریکای شمالی بوده و در حال کاهش فعالیت‌هایش در این منطقه است. اوایل سال جاری میلادی، بایننس اعلام کرد که در حال بررسی قطع روابط با شرکای تجاری خود در ایالات متحده است.

چانگ پنگ ژائو، هم‌بنیان‌گذار و مدیر عامل بایننس، یک شهروند کانادایی است و این شرکت خروج خود از این کشور را «بار عاطفی» سنگین توصیف کرده است.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/szsf
منبع کوین دسک
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.