اولین دوره تحلیل تکنیکال با گواهینامه رسمی از دانشگاه تهران برگزار می‌شود

اولین دوره تحلیل تکنیکال با گواهینامه رسمی از دانشگاه تهران، توسط پلتفرم توسعه منابع انسانی کارزیلا طراحی و تدوین شده است.

تحلیل تکنیکال مجموعه‌ای از مهارت‌ها و روش‌ها برای پیش‌بینی بازارهای مالی با توجه به داده‌های گذشته است. تحلیل تکنیکال در واقع تنها روش بهینه‌سازی سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی نیست اما به نسبت سایر روش‌ها، قابل آموزش‌ترین روش است و یادگیری تخصصی آن پیش‌نیاز خاصی ندارد.

گذراندن این دوره برای تمام کسانی که به سرمایه‌گذاری و معامله در بازارهایی نظیر رمزارزها، فارکس یا بورس علاقمند هستند و همچنین افرادی که مایلند آینده شغلی خود را به عنوان تحلیلگر بازارهای مالی بسازند، مفید و ضروری است.

این دوره آموزشی شامل ۴۹ درس ضبط‌شده و همچنین وبینارهای زنده‌ هفتگی است. برگزاری این دوره به صورت آنلاین و از پیش‌ضبط‌شده است؛ بنابراین دانشجویان در استفاده از مباحث این دوره از انعطاف زمانی برخوردار هستند. همچنین دانشجویان به مدت یک‌سال به منابع دوره تحلیل تکنیکال دسترسی دارند و می‌توانند در وبینارهای هفتگی شرکت کرده و از پیشتیبانی و راهنمایی مدرس دوره برخوردار شوند.

در پایان این دوره و ۴۵ روز پس از سپری کردن آزمون نهایی، دانشجویان گواهینامه رسمی و کتبی از دانشگاه تهران دریافت خواهند کرد.

دانشجویان این دوره علاوه بر گواهینامه از دو امتیاز اختصاصی صرافی والکس نیز برخوردار می‌شوند؛ والکس به هر یک از دانشجویان ۵۰ هزار شیبا هدیه می‌دهد و علاوه‌براین در هر فصل سه نفر از دانشجویان برگزیده از فرصت کارآموزی و امکان استخدام در تیم تحلیل و ترید این صرافی نیز برخوردار می‌شوند.

پشتیبان رسانه‌ای این دوره کارخانه نوآوری رسانه‌ راهکار و گروه رسانه‌های راه پرداخت است و علاقمندان می‌توانند با کد تخفیف rahkar از پانصدهزار تومان تخفیف برای شرکت در این دوره آموزشی برخوردار شوند.

علاقمند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره می‌توانند به صفحه دوره تکنیکال در کارزیلا مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.