رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

سرویس مبدل تترلند چیست؟ / امکان تبدیل ریال و تتر به بیش از 240 رمزارز در تترلند

مجموعه تترلند در سال 1396 با هدف ارتقای شفافیت در فضای رمزارزی کشور و ارائه قیمت لحظه‌ای تتر، شروع به فعالیت کرد.

این مجموعه چهارچوب فعالیت خود را بر پایه بهبود سرعت تبادلات و خدمات و همچنین، حفظ امنیت معاملات در بالاترین سطح، بنا کرده است. سرویس مبدل تتر یا ریال به بیش از ۲۴۰ رمزارز محبوب، یکی از اصلی‌ترین خدماتی است که توسط مجموعه تترلند به کاربران ارائه می‌شود. از ویژگی‌های ارائه خدمات در تترلند می‌توان به تسویه آنی تتر، تسویه ریالی فوری، پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته و احراز هویت ۱۰دقیقه‌ای اشاره کرد.


چرا تتر، مبدا تراکنش‌های سکوی تترلند است؟


تتر (Tether) رمزارزی مانند بیت کوین و اتریوم و ریپل است و می‌توان آن را در سکوهای تبادل رمز ارز مانند تترلند مبادله کرد؛ اما تفاوت اساسی‌اش با رمزارزهای گفته‌شده ثبات ارزش آن است. تتر یک رمزارز پایه‌ثابت با پشتوانه یک دلار آمریکا است. تتر با نماد اختصاری USDT به دسته‌ای از رمزارزها، یعنی استیبل کوین‌ها، تعلق دارد.

تتر یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال برای انجام معاملات کریپتوکارنسی است. مزایای تتر که موجب محبوبیت این ارز در میان فعالان حوزه رمزارز شده، عبارت است از:

  • نسبت ثابت یک به یک نرخ تتر با دلار آمریکا
  • سرعت بسیار زیاد
  • کارمزد به‌صرفه و نقدشوندگی بالا
  • پشتوانه دلاری

به علت محبوبیت این رمزارز و گستردگی استفاده از آن، سکوی  از این رمزارز در کنار ریال استفاده می‌کند. تترلند، دو نوع تتر ERC20 و TRC20 را مبادله می‌کند.


مبدل تترلند چیست؟


یکی از اصلی‌ترین خدمات تترلند، سرویس مبدل رایگان است. با استفاده از این سرویس، کاربران تترلند می‌توانند بیش از ۲۴۰ رمزارز را سریع و آسان و بدون پرداخت کارمزد به رمزارزهای دلخواه تبدیل کنند.

تترلند، سکوی تبادل تخصصی رمزارز تتر است و تمام مبادلات مالی در این پلتفرم در قالب تتر و ریال امکان‌پذیر است؛ بنابراین برای برداشت هر رمزارز، کاربران باید آن را ابتدا به تتر یا ریال تبدیل کنند. این به‌صرفه‌ترین راه تبدیل دارایی ریالی به ارز دیجیتال است.

سرویس مبدل معاملات پایه تتر، هیچ کارمزدی از کاربران دریافت نمی‌کند و همواره رایگان است.

کاربران برای استفاده از این سرویس، پس از ورود به حساب کاربری خود باید به بخش مبدل در داشبورد اصلی سایت یا اپلیکیشن تترلند مراجعه کرده و نوع تبدیل را انتخاب کنند. کاربران می‌توانند در این قسمت دارایی ریالی یا تتر خود را به طور مستقیم و در لحظه به رمزارز دلخواه تبدیل کنند.

هنگام استفاده از سرویس مبدل، بسته به رمزارز انتخابی، کمینه و بیشینه مقدار رمزارز قابل‌تبدیل به کاربر نمایش داده می‌شود.

مدت زمان نهایی کردن مقدار ارز نهایی و اتمام تبدیل در این سرویس، نهایتا ۱۵ ثانیه است و پس از آن، کاربران باید مجددا فرایند تبدیل را انجام دهند.

مزیت این سرویس این است که به کاربران این امکان را می‌دهد که تنها با چند کلیک و در عرض چند ثانیه، رمزارزهای دلخواه خود را خرید و فروش کنند و بدون نیاز به خروج از سایت یا اپلیکیشن تترلند، با تبدیل آنی ارزها به یکدیگر، از رشد قیمت‌ها نیز بهره‌مند شوند.

کاربران پس از ورود به وب‌سایت و یا اپلیکیشن تترلند با مراجعه به بخش مبدل رایگان تترلند، می‌توانند اطلاعات بیشتری درباره این سرویس و نحوه استفاده از آن کسب کنند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/s5ph
منبع تترلند
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.