رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

مسی در بیت‌گت / جام جهانی ۲۰۲۲ فرصتی برای تسهیل پذیرش رمزارز

هواداران هیجان‌زده از سراسر جهان برای جام جهانی ۲۰۲۲ دور هم جمع شدند تا شور و شوق خود را برای فوتبال به اشتراک بگذارند. جام جهانی مانند المپیک فرصتی برای جهان است تا آنچه را که به‌عنوان جامعه جهانی برایش ارزش قائل هستند، به اشتراک بگذارند.

بسیاری از کارشناسان می‌گویند پس از فروپاشی اف‌تی‌ایکس، اعتماد کاربران به شفافیت، امنیت و نقدینگی صرافی‌های ارز دیجیتال برای ادامه پذیرش رمزارزها بسیار مهم است. بنابراین جام جهانی ۲۰۲۲ فرصتی منحصربه‌فرد برای نمایش بیش از چهار میلیارد بیننده بود که چگونه شرکت‌های رمزارزی، تمرکز و توجه بر امنیت و مدیریت ریسک را در اولویت قرار می‌دهند و پذیرش رمزارز را حتی در زمان‌های سخت ارزهای دیجیتال تسهیل می‌کنند.

کریپتو دات‌کام به عنوان یکی از صرافی‌های شناخته‌شده جهان، یکی از اسپانسرهای اصلی این مسابقات بود و لوگویش بارها و بارها پیش چشم چند میلیارد بیننده تلویزیونی این مسابقات قرار گرفت. اما پیوند فوتبال و رمزارزها در چند سال اخیر فراتر از جام جهانی بوده است.

در کنار استفاده‌هایی که پروژه‌های رمزارزی از فرصت جام جهانی داشتند در یک مورد خاص صرافی بین‌المللی «بیت‌گت»‌ پروژه‌ای مشترک با لئو مسی داشت و از این فرصت استفاده کرد تا اعتبار وب۳ را از طریق چهره‌های ورزشی بیشتر کند. این پروژه با فناوری بلاکچین به بازیکنان ورزشی کمک می‌کرد تا تعامل خود را با طرفداران‌شان از طریق ان‌اف‌تی، توکن‌های طرفداری و رویدادهای متاورس افزایش دهند.

این پروژه بیت‌گت در زمانی انجام شد که اکثر شرکت‌های ارز دیجیتال تلاش‌های تبلیغاتی خود را کاهش داده بودند. با این حال، سقوط صرافی اف‌تی‌ایکس فرصتی را برای صرافی‌های دیگر مانند بیت‌گت ایجاد کرد تا اعتماد کاربران را بازسازی کرده و تمرکز بر امنیت را افزایش دهند. این تبلیغات باعث شد تعداد زیادی به حوزه ارزهای دیجیتال وارد شوند و از ترس آنها نسبت به این حوزه کاست.

برگزارکنندگان این کمپین تبلیغاتی ادعا می‌کنند این پروژه توانست دنیای ارزهای دیجیتال را از یکدستی و سقوط نجات دهد. این همکاری با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیون دلاری بیت‌گت در مجموعه‌ای از کمپین‌های بازاریابی، از جمله ویدئوهایی‌ با حضور مسی و سایر شیوه‌های بازاریابی انجام شده است

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/kyjt
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.