رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

وفاداری بیشتر مشتری با ان‌اف‌تی / «کوهورت» که راهکارهای مبتنی بر ان‌اف‌تی به برندها می‌دهد، موفق شده ۳.۲ میلیون یورو سرمایه بگیرد

برندها وفاداری مشتریان خود را می‌خواهند و در مقابل نیز مشتریان مزیت‌هایی را برای اعلام وفاداری خود نیاز دارند. جامعه طرفداران برندها حالا به دنبال استفاده از مکانیسمی در بستر ان‌اف‌تی هستند تا بتوانند این حوزه را دگرگون کنند.

کارت‌های وفاداری که برندها به مشتریان خود ارائه می‌دهند، بسیار تکراری و کلیشه‌ای شده و به همین دلیل ان‌اف‌تی وارد این حوزه شده تا تغییرات دلچسب و خوبی برای مشتریان به ارمغان بیاورد.

حالا استارتاپ «کوهورت» (Cohort) مستقر در پاریس، پلتفرمی برای این منظور راه‌اندازی کرده است؛ پلتفرمی که اخیراً موفق شده سرمایه اولیه ۳.۲ میلیون یورویی را از چند سرمایه‌گذار جذب کند.

با استفاده از کوهورت، شرکت‌ها می‌توانند کمپین‌های مبتنی بر ان‌اف‌تی را تنها در چند ساعت با ترکیبی از تبلیغات در پلتفرم‌های متفاوت؛ ازجمله سلزفورس و شاپیفای راه‌اندازی کنند. این موضوع برندها را قادر می‌سازد کمپین‌های خود را از طریق کانال‌های فروش موجود خود ارائه دهند.

برای برندهایی که می‌خواهند تغییراتی در برنامه‌های وفاداری مشتریان‌شان اتخاذ کنند، اما نمی‌دانند چه مواردی را باید در این برنامه‌ها دخیل کنند تا برنامه خود را به بهترین نحو ممکن به انجام برسانند، این موضوع بسیار تعیین‌کننده خواهد بود.

یکی از مشتریان کوهورت، بنیانگذار برند کفش‌های زنانه Socque Paris، تجربه خود را در استفاده از این محصول این‌گونه بیان می‌کند: «در پایان سال ۲۰۲۲، ما اولین جفت کفش را با ضمانت مادام‌العمر با همکاری کوهورت عرضه کردیم. این ابتکار، براساس گواهی گارانتی در قالب ان‌اف‌تی ارائه شد. بخشی از علاقه‌مندی ما برای ارائه تجربیات نوآورانه به مشتریان خود در مورد مد بود.

مشتری ما فقط با نشان دادن ان‌اف‌تی برند ما،‌ حق تعمیر مادام‌العمر را به صورت رایگان دریافت می‌کند. همان ان‌اف‌تی دارای مزیت‌های فراوانی نیز در فروشگاه‌های ما هم خواهد بود. این موضوع سبب شد بتوانیم به راحتی مشتری‌های وفادار را به سمت خود جذب کنیم.»

قیمت‌های مرتبط با هنر ان‌اف‌تی نوسان‌های زیادی داشته و مفهوم این فناوری به طور قابل ‌توجهی تحت تأثیر بازار این هنر، نادرست معرفی شده و همین موضوع بر درک کلی از ان‌اف‌تی در میان عموم تأثیر گذاشته است.

«فلورنت کوئینتی»، بنیان‌گذار «فاندرز تری» که یکی از سرمایه‌گذاران کوهورت است، می‌گوید: «یک سال پیش بود که بسیاری از برندهای بزرگ اعلام کردند کمپین‌های ان‌اف‌تی را راه‌اندازی خواهند کرد، اما تعداد کمی از آنها توانستند به چیزی که می‌خواستند دست‌ یابند.

اما از همان ابتدا، تیم کوهورت مصمم به ایجاد محصولی بود که به این مشکل واقعی رسیدگی کرده و چشم‌انداز جدیدی به بازار معرفی کند. کار آنها منجر به نتایج چشمگیر شده و در مدت زمان کوتاهی به رشد زیادی دست یافته است. این رویکرد منحصر به فرد، کوهورت را در خط مقدم این موج جدید تعامل دیجیتال با مشتریان که توسط ان‌اف‌تی ممکن می‌شود، قرار داده است.»

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/btxn
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.